VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Jaunais TSI ar 122 Zs: ekonomisks un jaudīgs

Volkswagen

Jaunais TSI ar 122 Zs: ekonomisks un jaudīgs

Moderators: Ziņu redaktori
Reklāma
 

Jaunais TSI ar 122 Zs: ekonomisks un jaudīgs

Atbildēt Bulinsh » 2007/Jūn/10, 19:56

Ekonomisks: jaunais TSI patērē par sešiem procentiem mazāk degvielas.

Jaudīgs: 200 Nm maksimālais griezes moments tiek sasniegts jau pie 1500 apgriezieniem minūtē

Volfsburga, 2007. gada 29. maijs – maksimāla jauda ar minimālu degvielas patēriņu – šī īpašība ļoti īsā laikā ir iekļāvusi TSI četru cilindru dzinējus Volkswagen jaunajā ekonomiskajā un vienlaicīgi arī sportiskajā dzinēju paaudzē. Līdz šo brīdim bija pieejami divu veiktspēju TSI – 125 kW /170 ZS un 103 kW / 140 ZS. Ar tiem aprīkoti Golf, Golf Variant, Golf Plus, Jetta un Touran automobiļi. 2006. gadā un atkārtoti arī 2007. gadā tiem tika piešķirta iekārojamā "Gada dzinēja balva". Tagad Volkswagen prezentē trešo TSI dzinēju; tā jauda ir 90 kW /122 ZS, un šogad ar to tiks aprīkota Golf sērija.

Drīzumā jaunais TSI aizstās 1,6 FSI dzinēju ar 85 kW / 115 ZS jaudu. Jaunā turbo dzinēja galvenās priekšrocības: bez tā, ka tas spēj samazināt degvielas patēriņu par sešiem procentiem, būtiski ir uzlabotas arī dzinēja jaudas un griezes momenta īpašības. Salīdzinājumā ar 1,6 FSI dzinēju, maksimālā jauda tagad ir palielināta par gandrīz 30 procentiem, sasniedzot 200 ņūtonmetrus. Turklāt šī jauda ir pieejama jau pie 1500 apgriezieniem minūtē. Bez tam 80 procenti maksimālā griezes momenta ir pieejami jau pie 1250 apgriezieniem minūtē. Zemākajā ātruma diapazonā TSI dzinējs salīdzinājumā ar savu priekšgājēju pat uzrāda ņūtonmetru palielinājumu par 66 procentiem.
Tam ir arī ekonomiskas priekšrocības: ņemot vērā to, ka dzinēja maksimālais griezes moments ir pieejams plašā diapazonā, sākot no 1500 līdz 3500 apgriezieniem minūtē, apstākļi ir ideāli piemēroti, lai jaunajam TSI dzinējam pielāgotu lielākus un līdz ar to degvielu ekonomējošus pārnesumu koeficientus. Tieši šī iemesla dēļ Volkswagen plāno jauno dzinēju kombinēt ar pirmo septiņu pārnesumu divu sajūgu transmisiju (DSG) pasaulē. Arī tā tiks laista klajā 2007. gadā.

Galvenie svarīgākie fakti par jauno dzinēju:

* Izmantots dažādos modeļos līdz pat Passat.
* 90 kW / 122 ZS jauda pie 5000 līdz 6400 apgriezieniem minūtē.
* 200 Nm maksimālais griezes moments pie 1500 līdz 3500 apgriezieniem minūtē.
* 80 procenti no maksimālā griezes momenta pieejami, sākot no 1250 apgriezieniem minūtē.
* Maksimālais griezes moments ir par 30 procentiem lielāks kā 1,6 FSI dzinējam.
* Par 66 procentiem lielāks griezes moments pie 1500 apgriezieniem minūtē.
* Degvielas patēriņš ir par aptuveni sešiem procentiem zemāks.
* Īpašs 144 Nm griezes moments uz kubatūras litru.
* EA111 sērijas četru cilindru 16 vārstu rindas dzinējs.
* 1390 cm3 kubatūra
* Cilindra diametrs un virzuļa gājiens: 76,5 un 75,6 milimetri.
* Kompresija 10:1.
* Elektroniska tiešās iesmidzināšanas sistēma.
* Elektroniska kartes aizdedze ar selektīvu cilindru detonācijas kontroles sistēmu.
* Uzlabots sadegšanas process.
* Jauna ieplūdes sistēma bez plūsmas vadības vārstiem.
* Turbokompresors (maksimāli 1,8 bāri).
* Maksimālais turbokompresora apgriezienu skaits minūtē – 220000.
* Turbokompresors ar elektroniski vadāmu gaisa novadīšanas vārstu.
* Ieplūdes daļā gaiss tiek dzesēts ar ūdeni.
* Degviela: augstākā labuma bez svina piejaukuma (95E).
* Kopējais dzinēja svars pēc DIN: 131 kilograms.

www.vw.lv
Pēdējo reizi labojis Bulinsh - 2007/Jūn/10, 23:17, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
Bulinsh
 
Atbildes: 3675
Pievienojies: 2004/Jan/20, 10:57
Atrašanās vieta: Aizkraukle
Braucu ar: VW Lupo ABT Sportsline
Dzinējs: 1,4 16v

Atbildēt Viirus » 2007/Jūn/10, 23:12

Shis buus baigais monstrs, tikai droshi vien maksaas baigaako naudu! :( Es taadu sev gribeet un nevajadzeetu ne vienu diizel :)
Nu Taa vish I .........
BMW F01 3.0D M-sport power + stage1 ~310hp
Piedāvāju elektronikas diagnostiku un remontu + individuālus risinājumus. Chiptunings, EGR, DPF atslēgšana, kā arī citi risinājumi. Gāzes iekārtas regulēšana, remonts un rezerves daļas.
Lietotāja avatars
Viirus
 
Atbildes: 1521
Pievienojies: 2005/Jan/02, 19:58
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: BMW F01

Atbildēt Baily » 2007/Jūn/10, 23:50

es jau saku nākotne pieder benzīnniekiem :D
Lietotāja avatars
Baily
 
Atbildes: 1696
Pievienojies: 2006/Feb/08, 0:56
Braucu ar: Komerctransportu

Atbildēt Dante » 2007/Okt/12, 23:56

Atsvaidzināšu tematu,
sāku padziļināti ievērsties TSI un TDI (Touran) mototriem, un salīdzinot vienlīdzas jaudas TSI un TDI dzinēju, Dīzelis ir ekonomiskāks un ar lielāku griezi
sakat lūdzu tad starpību man, ar ko jaunais TSI dzinējs ir ievērojamāks?
Nopietni ne kritika
Lietotāja avatars
Dante
 
Atbildes: 2326
Pievienojies: 2006/Mar/24, 10:41
Atrašanās vieta: Lielpilsēta
Braucu ar: gandrīz standartiņu
Dzinējs: Benzīna

Atbildēt GintsK » 2007/Okt/13, 1:00

Bezjaudas versija jau nu konkreeta. 1.6 ar turbo un tikai 120Zs? Jau 76. gadaa golfam ar 1.6 bez turbo bija 110Zs...
Grieze arii liek shausmaas sarauties.... :lol:
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt Mudvayne » 2007/Okt/13, 1:04

Pooky rakstīja:Atsvaidzināšu tematu,
sāku padziļināti ievērsties TSI un TDI (Touran) mototriem, un salīdzinot vienlīdzas jaudas TSI un TDI dzinēju, Dīzelis ir ekonomiskāks un ar lielāku griezi
sakat lūdzu tad starpību man, ar ko jaunais TSI dzinējs ir ievērojamāks?
Nopietni ne kritika

TSI kompresors jau no nulles straadaa, un TSI ir max grieze no 1500 liidz 4000 rpm,
bet TDI no 1750 liidz - 2500rpm. tb TSI ir elastiigaaks par TDI :twisted: un arii max apgriezieni tam ir augstaaki kaa jau benziin dzineejiem.

es saliidzinaaju 1.4 TSI 140zs un 2.0 TDI 140zs
Pēdējo reizi labojis Mudvayne - 2007/Okt/13, 1:13, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
Mudvayne
 
Atbildes: 3855
Pievienojies: 2006/Aug/03, 13:53
Atrašanās vieta: SDM
Braucu ar: auto emoción
Dzinējs: 2.0 TDI

Atbildēt Mudvayne » 2007/Okt/13, 1:11

citaats no http://www.vw.co.uk/new_cars/technology_glossary/TSI

Some key facts about Volkswagens TSI engine include:
The engine features a mechanically-driven super-charger and an exhaust-driven-turbocharger along with the Volkswagen FSI® petrol direct injection technique provides an ideal basis for economical fuel consumption and high efficiency. The result is the world's first direct-injection petrol engine with twin charging technology: the 1.4 TSI from Volkswagen.
As it is a petrol engine it is quieter and has a wider rev range than a diesel engine, but has comparable fuel economy
Maximum power of 168 bhp at 6000 RPM
Maximum torque of 177 lbs ft (240 Nm) between 1750 and 4500 RPM. This figure is equivalent to the potential of a naturally aspirated engine with a displacement of around 2.3 litres. By comparison, the fuel consumption of the 1.4 TSI is nevertheless around 20 percent lower.
The impressively high torque across a broad range of engine speeds permits a relaxing driving style with minimal gear-changing work
Lietotāja avatars
Mudvayne
 
Atbildes: 3855
Pievienojies: 2006/Aug/03, 13:53
Atrašanās vieta: SDM
Braucu ar: auto emoción
Dzinējs: 2.0 TDI

Atbildēt sicc » 2007/Okt/13, 8:29

Mudvayne rakstīja:
Pooky rakstīja:Atsvaidzināšu tematu,
sāku padziļināti ievērsties TSI un TDI (Touran) mototriem, un salīdzinot vienlīdzas jaudas TSI un TDI dzinēju, Dīzelis ir ekonomiskāks un ar lielāku griezi
sakat lūdzu tad starpību man, ar ko jaunais TSI dzinējs ir ievērojamāks?
Nopietni ne kritika

TSI kompresors jau no nulles straadaa, un TSI ir max grieze no 1500 liidz 4000 rpm,
bet TDI no 1750 liidz - 2500rpm. tb TSI ir elastiigaaks par TDI :twisted: un arii max apgriezieni tam ir augstaaki kaa jau benziin dzineejiem.

es saliidzinaaju 1.4 TSI 140zs un 2.0 TDI 140zs

1.4 TSi ir 170zs 8)

un arī 140zs :oops:
Lietotāja avatars
sicc
 
Atbildes: 4146
Pievienojies: 2005/Dec/04, 23:27
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: E36

Atbildēt sicc » 2007/Okt/13, 8:34

GintsK rakstīja:Bezjaudas versija jau nu konkreeta. 1.6 ar turbo un tikai 120Zs? Jau 76. gadaa golfam ar 1.6 bez turbo bija 110Zs...
Grieze arii liek shausmaas sarauties.... :lol:

kur tāds 1.6 parādās ar turbo :? kaut ko nesajauci?
Lietotāja avatars
sicc
 
Atbildes: 4146
Pievienojies: 2005/Dec/04, 23:27
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: E36

Re: Jaunais TSI ar 122 Zs: ekonomisks un jaudīgs

Atbildēt Kvatra » 2013/Apr/09, 17:07

Kādas atsauksmes par šo dzinēju 1.4 tsi? Reāli dzīvē var sasniegt tādu degvielas patēriņu kā uzrāda ražotājs?
Lietotāja avatars
Kvatra
 
Atbildes: 55
Pievienojies: 2006/Jūl/13, 15:01
Atrašanās vieta: Cēsis
Braucu ar: Audi Quattro

Re:

Atbildēt ajms » 2013/Apr/09, 18:41

Baily rakstīja:es jau saku nākotne pieder benzīnniekiem :D


cik reāli "rij" 1,4 Tsi ,gan kāds pateiks kas ar tādu brauc.

ps Laiks pagājis kad šie dzinēji nosacīti uzpeldēja,bet gadus 2 atpakaļ WTCC(pasaules čempis salonauto pamazām visi pārgāja/iet uz šiem 1,6 T dzinējiem ,Chevrolet,Seat,Honda,BMW...laikam ne jau veltīgi.Rūpnīcas to bez iemesla nedara.

ok ,sporta ,bet tomēr ,sportā arī visu izmēģina ,kā savu laiku Tdi.
es tā pacitēšu-
chevrolet Cruze ENGINE – turbocharged 4-cylinder in line, transversally installed; distribution: two overhead camshafts, 16 valves; displacement: 1600 cc; bore x stroke: 81 x 77.5 mm; compression ratio: 11:1;

At the heart of SEAT’s touring car racer is the 1.6-litre turbo petrol engine with an output of 310 PS and a maximum torque of 410 Nm.

BMW arī ir 1,6T

The Civic WTCC is powered by the HR-412E, a completely bespoke 1.6 litre 4 cylinder direct injection turbo-charged petrol engine...
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Jaunais TSI ar 122 Zs: ekonomisks un jaudīgs

Atbildēt GintsK » 2013/Apr/09, 18:47

[quote]Kādas atsauksmes par šo dzinēju 1.4 tsi? Reāli dzīvē var sasniegt tādu degvielas patēriņu kā uzrāda ražotājs?[/quote]

Pa vējam no kalna!
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: Jaunais TSI ar 122 Zs: ekonomisks un jaudīgs

Atbildēt Kvatra » 2013/Apr/10, 8:07

Tā arī laikam ir, cik te pačekoju, tad vidējais nostājas uz 6-7 litri, līdz ar to galīgi neder.
Lietotāja avatars
Kvatra
 
Atbildes: 55
Pievienojies: 2006/Jūl/13, 15:01
Atrašanās vieta: Cēsis
Braucu ar: Audi Quattro

Re: Jaunais TSI ar 122 Zs: ekonomisks un jaudīgs

Atbildēt envy » 2013/Apr/11, 20:10

tas ir daudz?
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Re: Jaunais TSI ar 122 Zs: ekonomisks un jaudīgs

Atbildēt GintsK » 2013/Apr/12, 7:42

6...7 ir optimistiski. 7...7.5 es teiktu. Golfam. Tīri pilsētā - virs 8.

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Nākošais

Atgriezties uz Volkswagen

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis