VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 2002. 1.9 TDI PD jaudas zudums

Dzinējs

2002. 1.9 TDI PD jaudas zudums

Problēmas un remonts
Reklāma
 

2002. 1.9 TDI PD jaudas zudums

Atbildēt archh99 » 2017/Nov/23, 10:30

Labdien visiem,
Saskāros ar dzinēja problēmu - respektīvi citreiz braucot pēkšņi pazūd jaudas un uz priekšu kustas ļoti gausi pat ar pedāli grīdā , bet apstājoties un restartējot mašīnu atkal viss aiziet..
Dzinējs lec no pus apgrieziena ,dumainības nav nekādas..
Paldies.
archh99
Nepieredzējis lietotājs
 
Atbildes: 2
Pievienojies: 2017/Nov/23, 8:31
Braucu ar: PD
Dzinējs: 1,9TDI

Re: 2002. 1.9 TDI PD jaudas zudums

Atbildēt agranoms » 2017/Nov/23, 10:45

Turbīnai overboost. Pieslēdz pie kompja un apskaties kļūdas

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
agranoms
 
Atbildes: 7
Pievienojies: 2017/Okt/23, 21:08
Braucu ar: Sharan
Dzinējs: AUY 1.9 tdi

Re: 2002. 1.9 TDI PD jaudas zudums

Atbildēt raimiz » 2017/Nov/23, 11:50

agranoms rakstīja:Turbīnai overboost. Pieslēdz pie kompja un apskaties kļūdas

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Tieši tā, ļoti izplatīta problēma. Jauda pazūd ap 2000-2500rpm braucot ar lielākiem parnesumiem parasti. Visticamāk aizaugusi turbīnas ģeometrija (vnt), ka ari var but beigts n75 varsts, kas regulē turbinas ģeometriju. Pamēģini ar roku pakustinat to vnt mehānismu, kustibai ir jābūt apmeram 15mm, ja atvienots aktuators, tad tai kājai jākustas pilnigi brivi, ar aktuatoru klat bus smagāk, jo atspere spiez pretim, bet ta pat ar pirkstu jāvar izkustināt. Ja tur viss kustas, tad taisi diagnostiku, un visticamāk n75 ir nobeidzies. Vet var vakuma slaukas pārbaudīt, tas ar no vecuma plaisā un taisa problēmas. Kaut ka tā ātrumā
raimiz
 
Atbildes: 454
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Re: 2002. 1.9 TDI PD jaudas zudums

Atbildēt mist » 2017/Nov/23, 12:44

raimiz rakstīja:
agranoms rakstīja:Turbīnai overboost. Pieslēdz pie kompja un apskaties kļūdas

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Tieši tā, ļoti izplatīta problēma. Jauda pazūd ap 2000-2500rpm braucot ar lielākiem parnesumiem parasti. Visticamāk aizaugusi turbīnas ģeometrija (vnt), ka ari var but beigts n75 varsts, kas regulē turbinas ģeometriju. Pamēģini ar roku pakustinat to vnt mehānismu, kustibai ir jābūt apmeram 15mm, ja atvienots aktuators, tad tai kājai jākustas pilnigi brivi, ar aktuatoru klat bus smagāk, jo atspere spiez pretim, bet ta pat ar pirkstu jāvar izkustināt. Ja tur viss kustas, tad taisi diagnostiku, un visticamāk n75 ir nobeidzies. Vet var vakuma slaukas pārbaudīt, tas ar no vecuma plaisā un taisa problēmas. Kaut ka tā ātrumā

Es ar gribēju piebilst ka jāsāk ar vakuma trubām, viņām nav jabūt galīgi pušu, pietiks ja tikai sūks garām vakumu, jau tad aktuātors nekustēsies kā vajag un būs kļūda.
mist
 
Atbildes: 1460
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Re: 2002. 1.9 TDI PD jaudas zudums

Atbildēt archh99 » 2017/Nov/23, 12:54

Paldies par noderīgo info!
archh99
Nepieredzējis lietotājs
 
Atbildes: 2
Pievienojies: 2017/Nov/23, 8:31
Braucu ar: PD
Dzinējs: 1,9TDI

Re: 2002. 1.9 TDI PD jaudas zudums

Atbildēt lambijs » 2017/Nov/28, 10:55

Man 1,9tdi pd, bija caurums vakūmā, līdz ar to kādu laiku turbīnas sēne nebija kustējusies un līdz ar to ierūsējusi. Man golf 4 variant, baigi sūdīgi bija tikt klāt, diez gan daudz ko vajzēja ņemt ārā
lambijs
 
Atbildes: 17
Pievienojies: 2016/Aug/08, 1:39
Braucu ar: Golf IV Variant
Dzinējs: 1,9 TDi


Atgriezties uz Dzinējs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis