VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - mk3 1.8 motors niķojas

Dzinējs

mk3 1.8 motors niķojas

Problēmas un remonts
Reklāma
 

mk3 1.8 motors niķojas

Atbildēt Laurent » 2011/Okt/31, 22:47

Golf 3 Cabrio, 1.8, 90 ps, motora kods ABS, 120 000 noskrējiens!

Stāsts sekojoš:
Maz jaudas, lēnām spiežot uz gāzes rīstās motors(ļoti bieži), un ļoti švaks cēliens,
no 0-100 km/h 20 sekundēs griežot līdz 5400 apgriezieni(viens cilvēks mašīnā)!
Patēriņš braucot uz 100 aptuveni 10-12 litri!
Nesen mainīta zobsiksna! Par aizdedzi : Skatījos uz zobsiksnas augšā atzīmi, un sadalītāja rotoriņš arī sakrīt ar atzīmi! Vai ar VAG kabeli var pārbaudīt aizdedzi?

Nomainīju lambdas zondi, sveces NGK IRIDIUM, gaisafiltru, bet bez izmaiņām!

Temperatūras devējs strādā korekti, gan at testeri mēriju pretestību, gan VAG-COM rāda korekti!

Tālāk domāju svečvadus un sadalītāja vāciņu, bet nez vai tas atrisināju problēmu, lielais patēriņš, un un mazā jauda, un reizēm rīstīšanās!

Kādas idejam, kam ķerties klāt un ko var pārbaudīt ar datu kabelī vāi kā savādāk?
Laurent
 
Atbildes: 81
Pievienojies: 2008/Dec/26, 17:52
Atrašanās vieta: Vācija, pie Frankfurt Main
Braucu ar: VW GOLF
Dzinējs: 1.9 TDI AHF

Re: mk3 1.8 motors niķojas

Atbildēt ajms » 2011/Nov/01, 0:07

Ja pirms siksnas maiņas ir ok,tad nav salikts pareizi , nav aizdedze pareiza.99%.Aizdedzi siem dzineejiem (ar sadaliitaajiem) nekad nevar uzlikt pareizi.Atziime uz sadaliitaaja vaaka ir ta,lai uzliktu apmeeram ,un nav jaabuut rotora vidum pret strīpu...jau buus pa vēlu.Aizej tagad, un pagriez sadaliitaaju pret pulksteni kaadu 1mm ;)Vag raada aizdedzes lenki,sitam laikam 5-6 graadi pie 1000apgr/min jaabuut.Nav man te darba kompis un autodata,lai pateiktu preciizi.pie 5000apgr 31-33graadi.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezervesdaļas,riepas,diski www.riepunoliktava.lv
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,treneris,īre.
www.ajmotorsports.lv t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00), ainars@ajmotorsports.lv
www.facebook.com/ajmotorsportslatvia
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 13588
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: BMW E46Touring ,VW Polo 9N
Dzinējs: 1.8 , 1.2

Re: mk3 1.8 motors niķojas

Atbildēt Laurent » 2011/Nov/02, 0:48

Biki patestēju auto, tik līdz 5000 negriegu, lai visus vakarā kājās nepieceltu!
pie temperatūras 90 grādi:
Ign. Timing lēkā no 5-8 grādiem pie 800 apgriezieniem!
pie 3000 apgriezieniem 40 grādi
pie 1550 apgriezieniem 27 grādi.
Tas laikam neatbilst tiem labākajiem rādītājiem, rīt pa dienu pie 5000 apgriezieniem patestēšu ko rādīs!
tikai dīvaini ka "Group 1" otrajā logā rādija temperatūru kas sakrita ar to ko rāda bultiņa pie spidometra(90 grādi), bet "Group 2" 4 logā rādija no 15 grādi līdz 33, visu laiku mainijās! Vai tam tā jābūt, un kur atrodas tas termo devējs?

Un svečvadi laikam ka arī ir kirdik, jo tumsā tukšgaitā likās ka viss ir ok,
bet tik līdz uzgāzē, tad var redzēt gan dzirksteles pa vadiem, ik pa laikam,
gan to ka katrā tajā uzmaucamajā uz sveces dzirksteļo starp gumiju un kur sākas metāla čaula!
Tik domāju vai jaunās sveces tā nevar nokaut, varbūt kamēr nomainu svečvadus labāk ar vecajām svecēm pabraukāt!?
Laurent
 
Atbildes: 81
Pievienojies: 2008/Dec/26, 17:52
Atrašanās vieta: Vācija, pie Frankfurt Main
Braucu ar: VW GOLF
Dzinējs: 1.9 TDI AHF

Re: mk3 1.8 motors niķojas

Atbildēt Laurent » 2011/Nov/02, 0:55

ajms rakstīja:Ja pirms siksnas maiņas ir ok,tad nav salikts pareizi , nav aizdedze pareiza.99%.Aizdedzi siem dzineejiem (ar sadaliitaajiem) nekad nevar uzlikt pareizi.Atziime uz sadaliitaaja vaaka ir ta,lai uzliktu apmeeram ,un nav jaabuut rotora vidum pret strīpu...jau buus pa vēlu.Aizej tagad, un pagriez sadaliitaaju pret pulksteni kaadu 1mm ;)Vag raada aizdedzes lenki,sitam laikam 5-6 graadi pie 1000apgr/min jaabuut.Nav man te darba kompis un autodata,lai pateiktu preciizi.pie 5000apgr 31-33graadi.


Nevarēju sadalītāju pagriest pret pulksteni, jo viņam tik minimāla kustība ir, un vīnš jau uz to pusi stāvēja!
ups un ja vajag aizdedzes leņķi skatīties tad varbūt tas ir T.B. Angle, kas pie 800 apgriezieniem bija 3.7 grādi!


Ja tikšu skaidrībā ar šito niķošanos tad iepostēšu, jo cik lasu ar 1.8 mono ir vienas vienīgas galvas sāpes...
Laurent
 
Atbildes: 81
Pievienojies: 2008/Dec/26, 17:52
Atrašanās vieta: Vācija, pie Frankfurt Main
Braucu ar: VW GOLF
Dzinējs: 1.9 TDI AHF

Re: mk3 1.8 motors niķojas

Atbildēt ajms » 2011/Nov/02, 0:59

Laurent rakstīja:Biki patestēju auto, tik līdz 5000 negriegu, lai visus vakarā kājās nepieceltu!
pie temperatūras 90 grādi:
Ign. Timing lēkā no 5-8 grādiem pie 800 apgriezieniem!
pie 3000 apgriezieniem 40 grādi
pie 1550 apgriezieniem 27 grādi.
Tas laikam neatbilst tiem labākajiem rādītājiem, rīt pa dienu pie 5000 apgriezieniem patestēšu ko rādīs!
tikai dīvaini ka "Group 1" otrajā logā rādija temperatūru kas sakrita ar to ko rāda bultiņa pie spidometra(90 grādi), bet "Group 2" 4 logā rādija no 15 grādi līdz 33, visu laiku mainijās! Vai tam tā jābūt, un kur atrodas tas termo devējs?

Un svečvadi laikam ka arī ir kirdik, jo tumsā tukšgaitā likās ka viss ir ok,
bet tik līdz uzgāzē, tad var redzēt gan dzirksteles pa vadiem, ik pa laikam,
gan to ka katrā tajā uzmaucamajā uz sveces dzirksteļo starp gumiju un kur sākas metāla čaula!
Tik domāju vai jaunās sveces tā nevar nokaut, varbūt kamēr nomainu svečvadus labāk ar vecajām svecēm pabraukāt!?


Kautkas iisti nav ,ka taa leekaa ,pagriez mazliet ,lai tuksgaitaa ir 6 graadi..Sadaliitaajs :roll:.taas metaala caulas novaac nost.
Paskaties tomeer atziimes ,vai ir salikts pareizi peec zobsiksnas mainas,ja uzreiz neiet peec mainas...
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezervesdaļas,riepas,diski www.riepunoliktava.lv
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,treneris,īre.
www.ajmotorsports.lv t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00), ainars@ajmotorsports.lv
www.facebook.com/ajmotorsportslatvia
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 13588
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: BMW E46Touring ,VW Polo 9N
Dzinējs: 1.8 , 1.2

Re: mk3 1.8 motors niķojas

Atbildēt MārtiņšX » 2011/Nov/02, 1:37

Klokjene pret sadaleni paskaties, vai ir pareizi, peec tam tikai starpvaarpstu un sadaliitaaju- aizdedzi.
Shprices flancis nav caurs, BTW?
Svechvadiem blekjus plees nost, met prom, kaa ajms teica.
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Re: mk3 1.8 motors niķojas

Atbildēt Laurent » 2011/Nov/02, 21:32

MārtiņšX rakstīja:Klokjene pret sadaleni paskaties, vai ir pareizi, peec tam tikai starpvaarpstu un sadaliitaaju- aizdedzi.
Shprices flancis nav caurs, BTW?
Svechvadiem blekjus plees nost, met prom, kaa ajms teica.


To kā gāja pirms zobsiksnas maiņas es nezinu, jo tik pēc maiņas esmu iegādājies!
ok, tad rīt paskatīšos vai viss pārējais arī stāv pa atzīmēm!

Par šprices flanci: cik es redzu nav caurs(jāsazīmē spogulītis lai labāk izpētītu), tipa tā gumija kas nāk apakšā starp ieplūdes koloktoru!

Es to sadālītāja vāciņu biki biki varu pagrozīt, būs jāpajauc, lai saprastu kā tur kaut kas regulējas un grozas!

ok, eju čaulas nost novākt! (jau darīts)
Laurent
 
Atbildes: 81
Pievienojies: 2008/Dec/26, 17:52
Atrašanās vieta: Vācija, pie Frankfurt Main
Braucu ar: VW GOLF
Dzinējs: 1.9 TDI AHF

Re: mk3 1.8 motors niķojas

Atbildēt MārtiņšX » 2011/Nov/03, 0:54

Sadaliitaajam nav jaagroza vaacinjsh, bet gan viss sadaliitaajs, fikseejas ar piespiedeejskavu un M8 skruuvi (13mm atsleega) pie motora bloka.
Ruucosham motoram pakustini visu monoshprici ar rokaam - ja apgriezieni izmainaas un/vai ir dzirdams, kaa piesuuc gaisu, tad flancis caurs. Var iztikt bez izdariibaam ar spoguli :)
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Re: mk3 1.8 motors niķojas

Atbildēt Laurent » 2011/Nov/05, 14:01

MārtiņšX rakstīja:Sadaliitaajam nav jaagroza vaacinjsh, bet gan viss sadaliitaajs, fikseejas ar piespiedeejskavu un M8 skruuvi (13mm atsleega) pie motora bloka.
Ruucosham motoram pakustini visu monoshprici ar rokaam - ja apgriezieni izmainaas un/vai ir dzirdams, kaa piesuuc gaisu, tad flancis caurs. Var iztikt bez izdariibaam ar spoguli :)


ā, sk 13 atslēdziņa!

Pie rūcoša motora šprici kustināju uz visām pusēm pilnīgi bez izmaiņām!

Sadalītāja vāciņu arī nomainīju ar to rotoriņu, bez izmaiņām!

Paēdīšu brokastis un iešu skatīties vai pilnīgi visa zobsiksna ir pēc atzīmēm, ja viss ok, tad raušu sprici nost, un likšu bildes, jo man nepatīk šitais konektors, viss slapš, un var uz sāniem pakustināt kādu 1 mm...

Attēls
Attēls
Laurent
 
Atbildes: 81
Pievienojies: 2008/Dec/26, 17:52
Atrašanās vieta: Vācija, pie Frankfurt Main
Braucu ar: VW GOLF
Dzinējs: 1.9 TDI AHF

Re: mk3 1.8 motors niķojas

Atbildēt Laurent » 2011/Nov/05, 17:17

Attēls

Es pat nezinu ko lai te paskatās un pačakarē! tik viss tāds biki apaudzis!

Viņam vispār nāk gaisa masas mērītājs?

Un ko mēra šitais termo devājs kas vaur VAG-COM "Group 2" 4 logā(pašā labajā pusē) rāda no 15 grādi līdz 33, visu laiku lēkā, iet temperatūra pa riņķi, nokrīt līdz 15 grādi, un atkal uzlec uz 33 un visu laiku šitā??? Varbūt tur vaina iemetusies?

Uz zobsiksnas visas atzīmes atbilst ar sadalītāju!

Vai labāk vnk likt TDI, vai GTI motoru un miers! A to jau besī visu pēc kārtas mainīt!
Laurent
 
Atbildes: 81
Pievienojies: 2008/Dec/26, 17:52
Atrašanās vieta: Vācija, pie Frankfurt Main
Braucu ar: VW GOLF
Dzinējs: 1.9 TDI AHF

Re: mk3 1.8 motors niķojas

Atbildēt MārtiņšX » 2011/Nov/06, 0:12

Monoshprics ir labi, kameer vinjsh straadaa OK, kad saak chakareeties, tad ir auzas, ne tik lielas, kaa ar K-Jet vai KE-Jet, bet taapat auzas... :lol:
Salabot jau var visu, bet ja tas Tev ir project-car, tad labaak met nafig shito drazu un buuvee kautko no TDI + VNT + Chips by Inc/Kaross/Jonixins.
Nu tas taads mans subjektiivs viedoklis... Ja nu gribi shito pashu dabuut dziiviibaa, tad varu kaadu bishkji paliidzeet, bet tad jaasaak ar meeriijumiem (kompresija, spiedieni), lai vareetu argumenteeti izlemt, vai ir veerts shito motoru celt...
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Re: mk3 1.8 motors niķojas

Atbildēt Laurent » 2011/Nov/06, 3:48

Vairs nezinu ko darīt!
Trūkst ideju!
Būtu labi ja vēl ietu labi, un patērētu daudz, bet ja rij un nejiet, tad nav niez ko jautri!
Ko dara pie tā slapjā štekera pievienotais pričendālis, ķipa divi gaiši un divi melni vadi?
Varbūt tur kaut kas gļuko? :hohol:

Nav itkā doma taisīt baigo projektu, tik tā lai būtu prieks braukt!
cik liela noņemšanās un cik dienas aizietu lai ieliktu citu motoru no donora ar visu vadību, izplūdi utt... doma 2,0 8v gti, vai 1.9 tdi...???
Laurent
 
Atbildes: 81
Pievienojies: 2008/Dec/26, 17:52
Atrašanās vieta: Vācija, pie Frankfurt Main
Braucu ar: VW GOLF
Dzinējs: 1.9 TDI AHF

Re: mk3 1.8 motors niķojas

Atbildēt Laurent » 2011/Nov/06, 12:31

Aprakstīšu visus simptomus!

Braucot uz 50 km/h 4 robā, knapi piespiests gāzes pedālis - atlaižot mašīna noraustās citreiz 4x vai 3 x, citreiz vispār nenoraustās! Citreiz kaut vai uzcērtot uz gāzes un paļaiž vaļā, nekas neraustās, kā kuru reizi! :emo:

Pa pilsētu braucot liekas ka ar paātrināšanos viss ir ok, kamēr nav maziņš kalniņš kurš jāpārvar, vai ja vajag straujāk uzgāzēt, jo iet ok kamēr pieskaras aptuveni 1-2 cm pie pedāļa, pēc tam paātrināšanās izmaiņas ir minimālas!

Un protams pret maziņu kalniņu visvairāk kratās, kad pedālis jau kādu 1/3 iespiests, pēctam ja spiež dziļāk, tad arī raustās, tik raustīšanās paliek krietni mazāk jūtama!

Braucot 95% ārpus pilsētas un knapi spiežot gāzi kur vajag paātrināties patēriņš 10 litri uz 100 km! :esmu_lol:

Vai varētu būt degvielas filtrs? (stāv virsū kā jauns izskatās, bet varbūt beigts, nezinu)

Karbiķis jokojās, tik kura detaļa?

Rodas sajūta ka degvielas daudzums nav adekvāts gaisa daudzumam, tik kur rodas šī nobīde??? #-o

Vnk, dīvaini ka ēd un neiet? :hohol:
Laurent
 
Atbildes: 81
Pievienojies: 2008/Dec/26, 17:52
Atrašanās vieta: Vācija, pie Frankfurt Main
Braucu ar: VW GOLF
Dzinējs: 1.9 TDI AHF

Re: mk3 1.8 motors niķojas

Atbildēt ajms » 2011/Nov/06, 14:58

tu taa arii neesi uzrakstiijis vai ir pareizas atziimes dzineejam?vai ir pareizi?
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezervesdaļas,riepas,diski www.riepunoliktava.lv
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,treneris,īre.
www.ajmotorsports.lv t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00), ainars@ajmotorsports.lv
www.facebook.com/ajmotorsportslatvia
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 13588
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: BMW E46Touring ,VW Polo 9N
Dzinējs: 1.8 , 1.2

Re: mk3 1.8 motors niķojas

Atbildēt Laurent » 2011/Nov/06, 23:45

ajms rakstīja:tu taa arii neesi uzrakstiijis vai ir pareizas atziimes dzineejam?vai ir pareizi?

Diemžēl visas atzīmes sakrīt, tik es nerāvu visu nost lai paskatītos, vai "CS" sakrīt ar "AUX", bet vis pārējais bija čotka!
Attēls
Vnk viņš pārlej degvielu, tik es nezinu kurš pričendālis ir vainīgs... Jo iet ok kamēr biki pieskaras pie gāzes pedāļa, tālāk jau sākas problēmas!
Laurent
 
Atbildes: 81
Pievienojies: 2008/Dec/26, 17:52
Atrašanās vieta: Vācija, pie Frankfurt Main
Braucu ar: VW GOLF
Dzinējs: 1.9 TDI AHF

Nākošais

Atgriezties uz Dzinējs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi