VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Staigaa apgriezieni WV passat 89g.mono

VW Passat

Staigaa apgriezieni WV passat 89g.mono

Reklāma
 

Atbildēt GintsK » 2007/Jan/14, 0:33

GinC rakstīja:Gāzes iekārtai apkopes ir veiktas ? Monošprice (principā karburators) normāli sadzīvo ar gāzes iekārtu, javien nav kautkāds mehāniskais gaisa mērītājs ko prastā gāzes iekārta saliec šaujot atpakaļ.

1) Monoshprice ne tuvu nav karburators
2)Taa galiigi nesadziivo ar gaazes iekaartu, ja nav ruupiigi apshmaukta. Tas deelj taa, ka vinjas apmaaciibas robezhas peec zondes ir ljoti plashas saliidzinot ar citaam sisteemaam. Shmaukt man vislabaak patika, apmaanot, ka motors ir ~20C - tad zonde netiek njemta galvaa + tukshgaitu tur biki augstaaku. Un, ja tas ir MonoMotronic, arii aizdedze kljuust agraaka, kas ir veelams ar gaazi.
======
Bet parasti, ja gljuki ir ar gaazi nevis benziinu, vaina mekleejama gaazes aparatuuraa: reguleejumaa vai bojaajums. Vienkaarshi nevar tak notureet tukshgaitaa smukus apgriezienus, ja ir nejeegaa liess/trekns maisiijums.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2151
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt GintsK » 2007/Jan/14, 0:38

juris00 rakstīja:Uz gaazes braucot it kaa ir pat labaak ....bet kad paarsleedzaas atpakalj uz benziinu tad saakaas briinumi vai nu slaapst nost vai arii apgriezieni nokriitaas galiigi liidz nullei un peec tam atpakalj liidz normai un taa liidz bezgaliibai.... kaa nonjem klemmi taa atiet un ir normaalaak, bet ne labi! Starpcitu kas ir tas ECU?
Nu jaa - vajag apsmaukt, kaa rakstiiju. Vienkaarshi, kameer ruuc uz gaazi, monoshprices bloks to nezin un meegjina kaut kaa adapteeties peec zondes signaala. Tas protams nav iespeejams, jo varas paar degmaisiijumu blokam vairs nav un vinjsh saliek sev pilnu atminju ar mulkjiigaam apmaaciibas veertiibaam, kas tuvas liesajai vai treknajai atdurei. pameegjini, kaa te mineeja, nonjemt klemmi un pabraukt tikai uz benziinu. Ja ir labi, jaaapshmauc t deveejs - standarta emulatorus (ieriice, kas imitee zondes signaalu) biezhi neliidz, lai arii ir sarezhgjiitaaka ieriice.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2151
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt GinC » 2007/Jan/14, 0:43

Normāli šitām sistēmām strādājot uz gāzi ir jāliek lambda zondes emulātors. Vispār doma par to 20C arī ir laba. Kautgan tā visa ir cīņa ar sekām - gāzi noteikti gāž par daudz (ir tāda nelaime gāzes ežektorsistēmām- nespēja normāli pārejas režīmos strādāt) un ar laiku tiek nokauta lambdazonde.
Problēmu principā atrisina tikai gāzes inžektors.
Lietotāja avatars
GinC
Guru
 
Atbildes: 2203
Pievienojies: 2006/Aug/14, 11:12
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt karlix_23 » 2007/Jan/15, 11:11

Ja nieiet arii uz bezhu tad 80% ka pie vainas buus lambda zonde.
Lietotāja avatars
karlix_23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2007/Jan/03, 12:24
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga

Atbildēt juris00 » 2007/Jan/15, 20:05

Vakar izmeeginaaju nonjemt klemmi un braukt tikai uz bendziina, tikai sabojaaju gariigo jo pirmaas 10 min bija ok un peec tam tukshgaitaa saaka slaapt nost uzgaazee un it kaa atkal normaali bet peec tam atkal saak :?: :cry: peldeet apgriezieni, peec tam braucot iznjeemu no aatruma un ripojot shis noslaapa , bet pielaizjot atkal gandriiz mira nost un tad leenaam atkal saaka atgriezties pie dziiviibas. Taa kaa izleemu vairaak sevi nekaitinaat devos uz maajas pusi un metu tam visam mieru. Esmu jau galiigi apjucis domaajot kaada vaina tur ir. Vai kaadam ir veel kaada laba ideja? :cry:
juris00
 
Atbildes: 18
Pievienojies: 2007/Jan/13, 18:09

Atbildēt Storms » 2007/Jan/16, 0:27

Pārbaudi vai šprice neļurkājas. Tāda sajūta ka šim degvielas par maz - ja starplika starp šprici un ieplūdes kolektoru ir kirdiht tad tur var strebt iekšā gaisu pie mazajiem apgriezieniem. Pie lieliem apgriezieniem ar vakumu tiek piesūkta šprice atpakaļ savā vietā un daudzmaz iet tad.
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12856
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt sebs » 2007/Jan/16, 0:31

Man tāda pati problēma, bet ar Corrado G60 1.8 DIGIFANT, lēkā apgriezieni, nezinu ar ko sākt...
Lietotāja avatars
sebs
 
Atbildes: 1074
Pievienojies: 2004/Jūn/16, 15:51
Atrašanās vieta: Riga village
Braucu ar: CORRADO
Dzinējs: VR6

Atbildēt Stalins » 2007/Jan/16, 13:27

juris00 rakstīja:Vakar izmeeginaaju nonjemt klemmi un braukt tikai uz bendziina, tikai sabojaaju gariigo jo pirmaas 10 min bija ok un peec tam tukshgaitaa saaka slaapt nost uzgaazee un it kaa atkal normaali bet peec tam atkal saak :?: :cry: peldeet apgriezieni, peec tam braucot iznjeemu no aatruma un ripojot shis noslaapa , bet pielaizjot atkal gandriiz mira nost un tad leenaam atkal saaka atgriezties pie dziiviibas. Taa kaa izleemu vairaak sevi nekaitinaat devos uz maajas pusi un metu tam visam mieru. Esmu jau galiigi apjucis domaajot kaada vaina tur ir. Vai kaadam ir veel kaada laba ideja? :cry:

RP motoram ir sadalītājam nāk pievienota vakuuma trubiņa, pēc tam nakošajiem motoriem jau vairs tadas nebija, varbūt taja virziena paskaties.
Lietotāja avatars
Stalins
 
Atbildes: 428
Pievienojies: 2006/Jūl/11, 16:20
Atrašanās vieta: Gulbene

Atbildēt juris00 » 2007/Jan/20, 17:09

Nonjeemu pie sadaliitaaja esoshajam vakuma regulatoram nost vakuma sljaucinju, nav vakuma vispaar nekaada, tas paraadaas tikai tad kad uzdod apgriezienus un kaa apgriezieni nokriitas taa pazuud arii vakums! Vai taa tam jaabuut vai arii tur ir kaada vaina?!
juris00
 
Atbildes: 18
Pievienojies: 2007/Jan/13, 18:09

Atbildēt Stalins » 2007/Jan/20, 18:04

Taa vajadzeetu buut.
Vai esi pārliecināts, ka ECU ir no RP motora?
Lietotāja avatars
Stalins
 
Atbildes: 428
Pievienojies: 2006/Jūl/11, 16:20
Atrašanās vieta: Gulbene

Atbildēt MārtiņšX » 2007/Jan/20, 19:39

juris00 rakstīja:Nonjeemu pie sadaliitaaja esoshajam vakuma regulatoram nost vakuma sljaucinju, nav vakuma vispaar nekaada, tas paraadaas tikai tad kad uzdod apgriezienus un kaa apgriezieni nokriitas taa pazuud arii vakums! Vai taa tam jaabuut vai arii tur ir kaada vaina?!


Taa jaabuut - tas ir aizdedzes apsteidzes lenkja vakuumkorektors - maina aizdedzes momentu atkariibaa no motora apgriezieniem. A ir starpiiba motora darbiibaa, ja taa shljaucinja nost vai vietaa? Ja starpiibas nav, tad vinjsh nestraadaa..
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Iepriekšējais

Atgriezties uz VW Passat

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi