VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Staigaa apgriezieni WV passat 89g.mono

VW Passat

Staigaa apgriezieni WV passat 89g.mono

Reklāma
 

Staigaa apgriezieni WV passat 89g.mono

Atbildēt juris00 » 2007/Jan/13, 18:35

Nopirku un laikam ieberzos...Mašīnai ir gāzes iekārta kaadu laiku var pabraukt tad pakaapeniski sākas gljuki apgriezieni peld monotomi augshaa un lejaa.....tad vienkaarshi ir par augstu.....utt...Kad no riita pagriezju atsleegu tad mashiinas apgriezieni uzlec augshaa un tad leenaam nokriitaas bet tik un taa ir par augstu.... pie krustojuma izspiezjot sajuugu un apstaajoties apgriezieni nokriitaas tikai tad kad mashiina jau ir apstaajusies. Taa ar katru dienu paraadaas aiz vien jauni gljuki kameer vispaar iedarbinot mashiinu taa pati slaapst nost un nospiezjot gaazes pedaali apgriezieni mashiina taisaas noslaapt. un tikai peec briizja kad ir nospiests gaazes pedaali griidaa- apgriezieni uzlec augshaa un ja atkal palaizj pedaali valjaa tad noslaapst. Vieniigais variants kaa varu atkal dabuut mashiinu kaut cik uz sviitras ir nonjemt un uzlikt kllemi.....savaadaak nekaa....bet peec dienas atkal viss pa vecam!!! Caur diagnostikas kompi arii neko nevar apskatiities jo nevar piesleegties izmeeginaajaas visasadi nekaa... :( Mashiinai ir mainiits motors pati mashiina ir 95 gada variants bet motors ielikts 89 gada laikam ja nemaldos. Laikam jau arii gaazes iekaarta ar mono shprici iipashi labi nesadziivo.... VAi kaads luudzu nevar man pateikt vismaz virzienu kur mekleet vainu.....luudzu!!!!![/b]
juris00
 
Atbildes: 18
Pievienojies: 2007/Jan/13, 18:09

Atbildēt MārtiņšX » 2007/Jan/13, 20:27

Tas gljuks ir tikai braucot ar gaazi? Pameegjini ar bendziinu pabraukt, tad skaties taalaak:
Sveces, svechvadi, briivgaitas regulators, gaisa filtrs utt. Kas par ECU? Apskaties detaljas kodu uz bloka - tad varees kautko preciizaak pateikt.
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Atbildēt GinC » 2007/Jan/13, 20:49

Gāzes iekārtai apkopes ir veiktas ? Monošprice (principā karburators) normāli sadzīvo ar gāzes iekārtu, javien nav kautkāds mehāniskais gaisa mērītājs ko prastā gāzes iekārta saliec šaujot atpakaļ.
Lietotāja avatars
GinC
Guru
 
Atbildes: 2203
Pievienojies: 2006/Aug/14, 11:12
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt OZons » 2007/Jan/13, 20:49

senciisa pasaatam bij tas pats gluks!!arii 89 g monosprice.nomainija to elektronisko fincu-ECU,ja nemaldos,ja maldos palabojiet, un tagad viss ok!!nu vieniigais ka vina gaaja uz pasuutiijuma un 60ls!!nu bet ja grib normaali braukt! 8)
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1963
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Atbildēt Storms » 2007/Jan/13, 21:07

juris00: ar kompi pie tā ecu klāt netiksi. Tajos laikos nebija datorlasāmi ecu. Tikai ar diodi. Un ja motors mainīts tad ticamākais ka L-line gals būs atrodams tikai pie paša ECU.
A lambda zondi viss ir OK?
Aizdzen uz RAISER uz motora diagnostiku - tā būs vienkāršāk.

P.S. - un pamēģini pēc klemmes noraušanas nebraukt ar gāzi. Tb pabrauc pāris dienas tikai uz benzīna. Kā tad uzvedas?
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12857
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt juris00 » 2007/Jan/13, 21:09

Uz gaazes braucot it kaa ir pat labaak ....bet kad paarsleedzaas atpakalj uz benziinu tad saakaas briinumi vai nu slaapst nost vai arii apgriezieni nokriitaas galiigi liidz nullei un peec tam atpakalj liidz normai un taa liidz bezgaliibai.... kaa nonjem klemmi taa atiet un ir normaalaak, bet ne labi! Starpcitu kas ir tas ECU?
juris00
 
Atbildes: 18
Pievienojies: 2007/Jan/13, 18:09

Atbildēt Storms » 2007/Jan/13, 21:11

juris00 rakstīja:Starpcitu kas ir tas ECU?

Dzinēja vadības bloks, ja tavam tāds ir...
Motora koda kāds?
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12857
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt juris00 » 2007/Jan/13, 21:15

Esmu jau meeginaajis tikai uz bendziina.... nu nedeelju var novilkt bet tad taa pataas saak slaapt nost pedaali spied griidaa bet neit nav jaudas un atkal jaanjem nost taa klemme. Ja zinaatu 100% ka vaina ir gaazes iekaartaa tad nonjemtu vinju nost bet diemzjeel es to nezinu...
juris00
 
Atbildes: 18
Pievienojies: 2007/Jan/13, 18:09

Atbildēt juris00 » 2007/Jan/13, 21:18

laikam RP bet neesmu paarliecinaats, zinu tikaai ka ar taadu kodu razoja liidz 1990 gada!
juris00
 
Atbildes: 18
Pievienojies: 2007/Jan/13, 18:09

Atbildēt Storms » 2007/Jan/13, 21:25

Mja. Nu tā uz sitiena nau ideju. Jāpagaida pāris dienas mošk kādam būs kāda ideja. :roll:
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12857
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt GinC » 2007/Jan/13, 21:26

Ja brauc TIKAI ar benzīnu arī šitā drās? Sākumam pārbaudi visas vakuumtrubiņas kas ap šprici ir. Vai kāda nav nokritusi.
Lietotāja avatars
GinC
Guru
 
Atbildes: 2203
Pievienojies: 2006/Aug/14, 11:12
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt juris00 » 2007/Jan/13, 21:43

Pats domaaju ka kaut kas cakaree kompim smadzenes un vinjsh savukaart taalaak dod nepareizas komandas vai signaalus un kompis salasa kljuudas un balliite beigusies. It kaa ir uzlikts arii gaazes iekaartas emulators!?!? :?
juris00
 
Atbildes: 18
Pievienojies: 2007/Jan/13, 18:09

Atbildēt Stalins » 2007/Jan/13, 22:09

RP motors ir implantēts ar visiem pribambasiem- t.i. aizdedzi un šprici vai tikai pliks un pārējie visi palikuši no iepr.dzinēja?
Lietotāja avatars
Stalins
 
Atbildes: 428
Pievienojies: 2006/Jūl/11, 16:20
Atrašanās vieta: Gulbene

Atbildēt MārtiņšX » 2007/Jan/13, 22:15

Shitaas diagnostikas lietas biezhi vien prasa ruupiigu iedziljinaashanos konkreetajaa probleemaa un dazhaadu meeriijumu izdariishanu. Tikai tad var konkreti pateikt, kas par vainu. Monoshpriceem tipiskaas vainas bija vakuuma trubinjas, briivgaitas regulators, lambda zonde, katalizators ciet, moshk veel kautko piemirsu...
Aaa - tas gumijas shtrunts, ar ko shprice ar iepluudes kolektoru savienota, tas paliek ciets un tajaa var ieviesties plaisa un suukt garaam gaisu. Gaazes ietekmee vinjsh paliek ciets krietni aatraak.
A kas par motoru bijis tajaa auto pirms tam? Kas palicis no ieprieksheejaa, paarliekot citu motoru? Nav gadiijumaa izpluudes sisteema kopaa ar kautkaadu nepiemeerotu katalizatoru un lambda zondi palikusi?
Veel var buut daudz dazhaadu pavirshu savienojumu vados motortelpaa - taadi ir biezhi redzeeti paarliktiem motoriem. Vadus vnk nogriezh un peec tam uz "skrutku" sapinkjeree atpakalj. Max. divi gadi taadi savienojumi tur, peec tam saakas probleemas. It iipashi dazhaadu deveeju kjeedees, kur nav stipras straavas un slikts kontakts savienojumaa var ieviest ljoti lielas izmainjas deveeju raadiijumos.
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Atbildēt juris00 » 2007/Jan/13, 23:22

It kaa viss ir paarlikts no mainiitaa motora vieniigais nezinu par zondi un izpuuteeju Pirms tam iekshaa bija ja nemaldos1.8 ar lielo shprici , bet otrajaa nedeeljaa kaa atdzina no dzimtenes taa klanis izliida no motora un prieki beidzaas! Laikam nokauts motors bija! Jaameegina buus paskatiities taa uzmaniigaak... varbuut kaut ko ierauga aizdomiigu.!
Paldies jums par idejaam. :!: :D :)
juris00
 
Atbildes: 18
Pievienojies: 2007/Jan/13, 18:09

Nākošais

Atgriezties uz VW Passat

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis