VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Passat 1.8 mono mitrā laikā rīstās...

VW Passat

Passat 1.8 mono mitrā laikā rīstās...

Reklāma
 

Passat 1.8 mono mitrā laikā rīstās...

Atbildēt Lapajs » 2005/Dec/27, 10:12

Sveiciens!

Ir novērota problēma: Mitrā laikā auksts dzinējs rīstas, slāpst nost.
Brīžiem liekas, ka nestrādā 1 vai 2 cilindri...

Pašam liekas, ka varētu būt vainīgi svečvadi vai sadlītāja vāciņš. Vai tā varētu būt?
Sveces ir nesen nomainītas (apm. 4000km)

Kad dzinējs uzsilst viss normalizējas...
:?
Lapajs
 
Atbildes: 11
Pievienojies: 2005/Aug/11, 9:00

Atbildēt Viesis » 2005/Dec/27, 10:21

Laikam dod iekšā pārāk treknu degmaisījumu, ko svece nespēj sadedzināt. Vispār manam Polo ir līdzīga problēma. Izgāzē un tad aiziet, bet sākumā tāda sajūta, ka aizrīsies. Nezinu gan, kas jāčeko, jo pirms tam braukāju tikai ar karburatormotoriem, tagad monošprice, par ko man poņas maz...
Viesis
 

Atbildēt asxs » 2005/Dec/27, 12:07

man bij taada situacija kad tiko iedarbina raustiijaas bet neslaapa paraustiiju svecvadus un viss aizgaaja, piipiitees bija nekontakts iemeties
Lietotāja avatars
asxs
 
Atbildes: 82
Pievienojies: 2005/Mar/13, 21:09
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt Storms » 2005/Dec/27, 13:51

Pie 4. cilindra ieplūdes trubas (ta kas skatās no autiņa priekšas tas ir starp šprici un motora galvu labā truba) ir viena vakuma trubiņa kas aiziet apakļam uz šprici. Iečeko vai šamai nau kautkur caurums vai nau nomaukusies nost. Ja tā ir caura tad pie maziem apgriezieniem 4. cilindrs var nestrādāt. Siltam autiņam brīvgaitā pie ~900-1000rpm tas izpaužas kā apgriezienu lēkāšana. Ta ka motors ir auksts tad var gadīties ka ar atlikušajiem 3 cilindriem var būt par maz lai noturētu motoru pie dzīvības.

Tas tā - minējums. Vēl tur IMHO bij kaukāds vārsts kas regulēja gaisa padevi atkarībā no temperatūras, bet ar to man šaizes nav gadījušās aiz kam točno nepateikšu.

P.S. - Motora kods kāds?
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12856
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt Lapajs » 2005/Dec/28, 7:35

Storms rakstīja:Pie 4. cilindra ieplūdes trubas (ta kas skatās no autiņa priekšas tas ir starp šprici un motora galvu labā truba) ir viena vakuma trubiņa kas aiziet apakļam uz šprici. Iečeko vai šamai nau kautkur caurums vai nau nomaukusies nost. Ja tā ir caura tad pie maziem apgriezieniem 4. cilindrs var nestrādāt. Siltam autiņam brīvgaitā pie ~900-1000rpm tas izpaužas kā apgriezienu lēkāšana. Ta ka motors ir auksts tad var gadīties ka ar atlikušajiem 3 cilindriem var būt par maz lai noturētu motoru pie dzīvības.

Tas tā - minējums. Vēl tur IMHO bij kaukāds vārsts kas regulēja gaisa padevi atkarībā no temperatūras, bet ar to man šaizes nav gadījušās aiz kam točno nepateikšu.

P.S. - Motora kods kāds?


Motora kods RP
Paldies par ideju, nočekošu...
Lapajs
 
Atbildes: 11
Pievienojies: 2005/Aug/11, 9:00

Atbildēt Storms » 2005/Dec/28, 9:45

Lapajs rakstīja:Motora kods RP
Paldies par ideju, nočekošu...

O! Tā pati dvēselīte kas manējam. :thumright: Ar šito motoriņu droši var doties arī uz RAISER, to tur ņem pretī pat tad kad meistariem sūdīgs garīgais. :D
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12856
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt krish » 2005/Dec/28, 11:04

Tā jau i. Atceros kā savējo vedu regulēt aizdedzi - ņet, takih mašin sevodņja ņe berjom!!! :evil: Absurds!
Lietotāja avatars
krish
 
Atbildes: 590
Pievienojies: 2004/Jūn/01, 9:43
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Lapajs » 2005/Dec/28, 17:16

krish rakstīja:Tā jau i. Atceros kā savējo vedu regulēt aizdedzi - ņet, takih mašin sevodņja ņe berjom!!! :evil: Absurds!


:?
Nesaprau prikolu...
Kāda vaina RP dzinējam? To negrib ņemt pretim RAISERā
Lapajs
 
Atbildes: 11
Pievienojies: 2005/Aug/11, 9:00

Atbildēt Storms » 2005/Dec/28, 18:03

Lapajs rakstīja:
krish rakstīja:Tā jau i. Atceros kā savējo vedu regulēt aizdedzi - ņet, takih mašin sevodņja ņe berjom!!! :evil: Absurds!

:?
Nesaprau prikolu...
Kāda vaina RP dzinējam? To negrib ņemt pretim RAISERā

Tieši otrādi. RP ņem vienmēr. Sarežģītākus - atakrībā no garastāvokļa. ;)
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12856
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt Lapajs » 2005/Dec/29, 9:21

OK! :lol:
Tad jau lieliski...
Un tomēr ir doma pamainīt svečvadus. Kur un kādus labāk iegādāties?
Kāda Jūsu pieredze?
Lapajs
 
Atbildes: 11
Pievienojies: 2005/Aug/11, 9:00

Atbildēt GintsK » 2005/Dec/29, 14:29

Vari meegjionaat pirkt NGK svechvadus. Vispaar jau retais razho svechvadus, kas 1:1 der. Iipashi uzmaniiba jaapieveersh spoles un sadaliitaaja vaacinja kontaktiem, kas ir savaadaaki kaa vairumam citu auto...

Veel monoshprice meedz salt ciet, ja ir pazudusi caurule no izpluudes lolektora aptveres uz gaisa filtru.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2151
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt Lapajs » 2005/Dec/29, 22:05

GintsK rakstīja:Vari meegjionaat pirkt NGK svechvadus. Vispaar jau retais razho svechvadus, kas 1:1 der. Iipashi uzmaniiba jaapieveersh spoles un sadaliitaaja vaacinja kontaktiem, kas ir savaadaaki kaa vairumam citu auto...

Veel monoshprice meedz salt ciet, ja ir pazudusi caurule no izpluudes lolektora aptveres uz gaisa filtru.


Paldies, Ņemšu vērā!
Lapajs
 
Atbildes: 11
Pievienojies: 2005/Aug/11, 9:00

Atbildēt TelevizorVW » 2006/Jan/03, 17:09

Man pec brivdienam kad mana milota caur pelkiti izbrauca taka motors noslapst ir paradijusie 2.0i passatam lidziga problema, no rita sudigi lec, bet kad temperetura sasniedz 70 gradus, braucot mierigi sak zust jauda un vairak par 2000 apgriezienu nevar augstak izspiest, apstajies izgaze kartigi tad kadu bridi iet un atkal viss no sakuma. No sakuma bija doma filtrs pilns ar udeni - saus!! pasakiet kas pa vainu.
TelevizorVW
 
Atbildes: 14
Pievienojies: 2004/Nov/17, 12:22
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Storms » 2006/Jan/03, 18:29

TelevizorVW rakstīja:Man pec brivdienam kad mana milota caur pelkiti izbrauca taka motors noslapst ir paradijusie 2.0i passatam lidziga problema, no rita sudigi lec, bet kad temperetura sasniedz 70 gradus, braucot mierigi sak zust jauda un vairak par 2000 apgriezienu nevar augstak izspiest, apstajies izgaze kartigi tad kadu bridi iet un atkal viss no sakuma. No sakuma bija doma filtrs pilns ar udeni - saus!! pasakiet kas pa vainu.

Tur tai ... velns, kā to loriņu sauc (laikam pensija drīz, skleroze jau sākas), karoče no kura svečvadi nāk ārā. Mošk tur ūdens ticis iekšā. Man šitas bija pēc dzinēja mazgāšanas. Sūdīgi lec un ka uzkarst tad motors nīkst nost. Kā reizi biju ceļā uz servisu pa citu lietu ta pie viena veči noņēma vāciņu un ar saspiestu gaisu izpūta slapjumu.
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12856
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt Alien » 2006/Jan/03, 18:31

...sadalītājs ibititmatos...
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8676
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: Japāņu Pasāc
Dzinējs: EJ25+sinhra+LPG

Nākošais

Atgriezties uz VW Passat

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis