VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Ko es izdarīju / salaboju savam Sharanam

Citi VW modeļi

Ko es izdarīju / salaboju savam Sharanam

Touareg, Eos, Touran, Sharan, Caddy, Caravella, Transporter, LT, Phaeton u.t.t.
Reklāma
 

Atbildēt karliks » 2010/Sep/29, 8:37

Mariss rakstīja:Pirms OSRAM spuldzēm,miglniekos biju ielicis PHILIPS BLUE VISION,tās ar nokalpoja aptuveni 6 mēn.-gaisma jau patīkami balta. Nu kad beigsies rezerves,tad apsvēršu iespēju iepirkt PHILIPS night guide.

Ja paskatās PHILIPS piedāvājumu, tad no visām viņu fancy lampām NightGuide ir ar otro garāko mūžu pēc EcoVision.
http://www.pal-guide.com/philips/search ... &crit=1594 (ja uzbrauc uz tiem linkiem, var redzēt detaļas).
Man uz Passat NightGuide H7 iet pāri par 30 kkm un tfu, tfu, tfu, neizrāda miršanas pazīmes.
karliks
 
Atbildes: 531
Pievienojies: 2007/Apr/13, 15:47
Atrašanās vieta: Rīga, Ziepniekkalns
Braucu ar: Seat Alhambra Ecomotive '12
Dzinējs: 2.0D CFGB 125kW

Atbildēt Valmar » 2010/Okt/17, 14:16

Sharan veidīgais tika pie jaunām kvēlsvecēm un ziemas ripuļiem
Valmar
 
Atbildes: 62
Pievienojies: 2007/Mar/01, 18:52
Atrašanās vieta: Rīga, Teika
Braucu ar: Seat Alhambra
Dzinējs: 1.9 TDi

Atbildēt Mariss » 2010/Okt/19, 11:38

Uzliktas ziemas kedas.
Lietotāja avatars
Mariss
 
Atbildes: 391
Pievienojies: 2010/Mar/01, 16:57
Atrašanās vieta: Talsu novads
Braucu ar: VW Sharan COMFORTLINE
Dzinējs: 1.9TDI PD AUY

Atbildēt bite » 2010/Okt/27, 9:16

vīri, kur dabūt kvēlsveci avtanomkai ?
i-net veikalos pa 35Ls, lētāk ir varianti vai jāņem vien pa tiem 35?

p.s. VW numurs viņai ir: 7M3963319A

p.p.s. tēmā: vakar vel nomazgāts šarabāns :)
bite
 
Atbildes: 25
Pievienojies: 2010/Aug/18, 9:36

Atbildēt Lauris » 2010/Okt/27, 9:59

bite rakstīja:vīri, kur dabūt kvēlsveci avtanomkai ?
i-net veikalos pa 35Ls, lētāk ir varianti vai jāņem vien pa tiem 35?

p.s. VW numurs viņai ir: 7M3963319A

p.p.s. tēmā: vakar vel nomazgāts šarabāns :)


Pameklē eBay.de :wink:
Ēku, elektroietaišu termogrāfiskā pārbaude!
Lietotāja avatars
Lauris
 
Atbildes: 6268
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:39
Atrašanās vieta: Pierīga
Braucu ar: Škoda Octavia II FL
Dzinējs: CFHC

Atbildēt bite » 2010/Okt/27, 14:05

ebay.de ķemmēju vienu no pirmajiem, tur vecās vidēji pa 35 eur a modernās keramiskās 82-89 eur

vispār te nedaudz izpētiju un atradu te pat LV par labu cenu keramisko :)
bite
 
Atbildes: 25
Pievienojies: 2010/Aug/18, 9:36

Atbildēt Valmar » 2010/Okt/27, 15:19

bite rakstīja:vispār te nedaudz izpētiju un atradu te pat LV par labu cenu keramisko :)


Varbūt vari padalīties ar informāciju, kur un par cik?
Es ar visu laiku taisos to papildus pečku savest kārtībā
Valmar
 
Atbildes: 62
Pievienojies: 2007/Mar/01, 18:52
Atrašanās vieta: Rīga, Teika
Braucu ar: Seat Alhambra
Dzinējs: 1.9 TDi

Atbildēt Mariss » 2010/Okt/29, 10:10

Cik man zināms,tās cenas tādas arī ir. Man ar vajadzētu ķerties klāt pie autonomkas skatīšanas,ķidāšanas un labošanas-vasarā tam neatlika laika, kondišku gan sataisīju.
Lietotāja avatars
Mariss
 
Atbildes: 391
Pievienojies: 2010/Mar/01, 16:57
Atrašanās vieta: Talsu novads
Braucu ar: VW Sharan COMFORTLINE
Dzinējs: 1.9TDI PD AUY

Atbildēt bite » 2010/Nov/01, 10:43

Brīvdienās salaboju to zvēru 8)

Nomainiju kvēlsveci un šorīt sāka rūkt

Kvēlsvece maksāja 35Ls - keramiskā, Eberspacher oriģinālā, citu variantu nav.
bite
 
Atbildes: 25
Pievienojies: 2010/Aug/18, 9:36

Atbildēt sharan » 2010/Nov/02, 15:08

Sveiki sharaanisti :)
Arii es esmu shii briinuma iipsnieks nu jau vairaak kaa 3 gadus. Bet nu ir parādijusies skhiet nopietna problema, jaudas zudums, peekshni apgriezienus vienkaarshi nezheeliigi leenu palielilina. Piesleedzu pie kompiisha, elektroniski viss bumbaas. Saka ka turbiina kirdikt, jo par mazu spiediens, ellu vina man laida jau vairaakus gadus, tad nu vinu noraveeju un atdevu uz restauraaciju, vismaz bija iemesls. Bet vai tik tieshaam tur bija taa vaina, jo jauda pazuda peeksni :? Dumot vinsh neduumoja tagad. Man agregads ir 2001 gada, 90hp, kods ANU, jau ar PD sprauslam.

P.S Nedeellu laikam pirms taas jaudas pazushanas tika mainiti visi filtri un ella.
sharan
 
Atbildes: 111
Pievienojies: 2006/Sep/21, 14:13

Atbildēt mist » 2010/Nov/02, 17:47

sharan rakstīja:Sveiki sharaanisti :)
Arii es esmu shii briinuma iipsnieks nu jau vairaak kaa 3 gadus. Bet nu ir parādijusies skhiet nopietna problema, jaudas zudums, peekshni apgriezienus vienkaarshi nezheeliigi leenu palielilina. Piesleedzu pie kompiisha, elektroniski viss bumbaas. Saka ka turbiina kirdikt, jo par mazu spiediens, ellu vina man laida jau vairaakus gadus, tad nu vinu noraveeju un atdevu uz restauraaciju, vismaz bija iemesls. Bet vai tik tieshaam tur bija taa vaina, jo jauda pazuda peeksni :? Dumot vinsh neduumoja tagad. Man agregads ir 2001 gada, 90hp, kods ANU, jau ar PD sprauslam.

P.S Nedeellu laikam pirms taas jaudas pazushanas tika mainiti visi filtri un ella.


Ko nozīmē elektroniski viss bumbās, parasti jau gaisa masas mērītāju un n75 rāda pie kļūdām tikai kad galīgi jau izbeidzies, paskaties uz rādijumiem zem motora 2 un 11 sadaļā!
mist
 
Atbildes: 1531
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Atbildēt sharan » 2010/Nov/03, 9:56

mist rakstīja:
sharan rakstīja:Sveiki sharaanisti :)
Arii es esmu shii briinuma iipsnieks nu jau vairaak kaa 3 gadus. Bet nu ir parādijusies skhiet nopietna problema, jaudas zudums, peekshni apgriezienus vienkaarshi nezheeliigi leenu palielilina. Piesleedzu pie kompiisha, elektroniski viss bumbaas. Saka ka turbiina kirdikt, jo par mazu spiediens, ellu vina man laida jau vairaakus gadus, tad nu vinu noraveeju un atdevu uz restauraaciju, vismaz bija iemesls. Bet vai tik tieshaam tur bija taa vaina, jo jauda pazuda peeksni :? Dumot vinsh neduumoja tagad. Man agregads ir 2001 gada, 90hp, kods ANU, jau ar PD sprauslam.

P.S Nedeellu laikam pirms taas jaudas pazushanas tika mainiti visi filtri un ella.


Ko nozīmē elektroniski viss bumbās, parasti jau gaisa masas mērītāju un n75 rāda pie kļūdām tikai kad galīgi jau izbeidzies, paskaties uz rādijumiem zem motora 2 un 11 sadaļā!


Nu pie tā čalīša kas man autiņu apskatīja ar kompīti, viņš saka ka visi gaisa masas mērītāji un pārējie elektroniskie dačiki nekādas kļudas neizdod, skatījās turbīnas attīstīto spiedienu, tas bija stipri par zemu.
sharan
 
Atbildes: 111
Pievienojies: 2006/Sep/21, 14:13

Atbildēt mist » 2010/Nov/03, 10:39

sharan rakstīja:
mist rakstīja:
sharan rakstīja:Sveiki sharaanisti :)
Arii es esmu shii briinuma iipsnieks nu jau vairaak kaa 3 gadus. Bet nu ir parādijusies skhiet nopietna problema, jaudas zudums, peekshni apgriezienus vienkaarshi nezheeliigi leenu palielilina. Piesleedzu pie kompiisha, elektroniski viss bumbaas. Saka ka turbiina kirdikt, jo par mazu spiediens, ellu vina man laida jau vairaakus gadus, tad nu vinu noraveeju un atdevu uz restauraaciju, vismaz bija iemesls. Bet vai tik tieshaam tur bija taa vaina, jo jauda pazuda peeksni :? Dumot vinsh neduumoja tagad. Man agregads ir 2001 gada, 90hp, kods ANU, jau ar PD sprauslam.

P.S Nedeellu laikam pirms taas jaudas pazushanas tika mainiti visi filtri un ella.


Ko nozīmē elektroniski viss bumbās, parasti jau gaisa masas mērītāju un n75 rāda pie kļūdām tikai kad galīgi jau izbeidzies, paskaties uz rādijumiem zem motora 2 un 11 sadaļā!



Nu pie tā čalīša kas man autiņu apskatīja ar kompīti, viņš saka ka visi gaisa masas mērītāji un pārējie elektroniskie dačiki nekādas kļudas neizdod, skatījās turbīnas attīstīto spiedienu, tas bija stipri par zemu.


Tavā gadījumā sāktu ar vakuma trubiņu un trubu uz intercooler pārbaudi! Vēl varētu būt arī katalizātors! Varbūt eļļu mainot vai gaisa filtru kas izgrūstīts?
mist
 
Atbildes: 1531
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Atbildēt Jonix » 2010/Nov/03, 12:49

kļūdu neesamība nenozīmē to, ka detaļa nav beigta. Ja gmm dati apgalvo, ka gaiss ir ļoti maz, tā uzskata arī ecu un sūknis degvielu iesmidzina atbilstoši nomērītajam gaisa daudzumam.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Atbildēt sharan » 2010/Nov/04, 12:32

Jonixins rakstīja:kļūdu neesamība nenozīmē to, ka detaļa nav beigta. Ja gmm dati apgalvo, ka gaiss ir ļoti maz, tā uzskata arī ecu un sūknis degvielu iesmidzina atbilstoši nomērītajam gaisa daudzumam.


Vakar dabūju savu restaurēto turbīnu :D , uzliku, bet vinas vaina tā nebija un jo projām nav jaudas, lēnu palielina apgrtiezienus :(, dūmot nedūmo.

Kā ir ar tiem gaisa masas mērītājiem, paņēmu no cita sharana uzliku savējam arī nekas nemainijās, tam sharanam gan ir cits motora kods AUY bet manam ANU vai iespējams ka tēpēc nekādas izmaiņas nesajutu? Kā arī tādu pašu operāciju izdarīju ar to "dačiku" kas ir pirms ieplūdes kolektora ieliku no AUY manā ANU un bez izmaiņām, bet ieliku no sava ANU iekš AUY un viņam nekas nemainijās, jauda nepazuda.
Kas tas ir par devēju kas ir uz gaisa ieplūdes trubas pirms turbīnas, bet sanāk uzreiz aiz kartera ventilācijas, cik saprotu gaisa masas mērītājs ir tieši uzreiz aiz gaisa filtra.
Vai nevar būt ka tas devējs kas ir aiz kartera ventilācijas ir aizdirsies, jo tas pagaidām ir vienīgais ko neesmu mainījis vietām.
sharan
 
Atbildes: 111
Pievienojies: 2006/Sep/21, 14:13

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Citi VW modeļi

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis