VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - TDI jaudas zudums, turbīna slēdzas ārā (overboost)

Dzinējs

TDI jaudas zudums, turbīna slēdzas ārā (overboost)

Problēmas un remonts
Reklāma
 

Atbildēt Mudvayne » 2008/Sep/24, 20:55

Šo topiku uz sadaļu "Dzinēji" jāpārnes!
edit: nu jau labāk :)
Lietotāja avatars
Mudvayne
 
Atbildes: 3852
Pievienojies: 2006/Aug/03, 13:53
Atrašanās vieta: SDM
Braucu ar: auto emoción
Dzinējs: 2.0 TDI

Atbildēt ivaroks » 2008/Sep/26, 16:05

veertiiga teema un ar sho probleemu ciiniisies aizvien vairaak tdi iipashnieki :cry:
Lietotāja avatars
ivaroks
 
Atbildes: 255
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:08
Atrašanās vieta: Valmiera

Atbildēt ivaroks » 2008/Sep/26, 16:26

mana metode kaa iekustinaat laapstinjas lai kaadu laiku vinjas atkal darbotos :idea:

-noskruuveeju to vakuma buunduli kas virza kaajinju pie turbiinas (noziimiigi atcereeties un atziimeet kaa vinja bija noreguleeta)
- ar roku iekustinu kaajinju lai sanaak pilns gaajiens un vinja normaali staigaatu
- visu salieku atpakalj
- sasleedzu N75 vaarstu ar pagrieziena raadiitaaju
- iedarbinu motoru un iesleedzu avaarijas signaalu
- noveerteeju kaa vinja staigaa iesleedzoties un izsleedzoties N75 kuru darbina avareikas
- nedaudz noblokjeeju N75 atpluudes trubinju kas iet uz gaisa filtru taa lai kaajinja staigaadu tieshi tajaa kjershanaas diapazonaa jo citaadi N75 straadaa paaraak aatri un mehaanisms nedaudz kjeroties nespeej izdariit pilnu gaajienu
- tad atstaaj visu to darbojamies uz paaris stundaam :D
Lietotāja avatars
ivaroks
 
Atbildes: 255
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:08
Atrašanās vieta: Valmiera

Atbildēt Riibeklis » 2008/Sep/26, 16:34

ivaroks rakstīja:mana metode kaa iekustinaat laapstinjas lai kaadu laiku vinjas atkal darbotos :idea:

-noskruuveeju to vakuma buunduli kas virza kaajinju pie turbiinas (noziimiigi atcereeties un atziimeet kaa vinja bija noreguleeta)
- ar roku iekustinu kaajinju lai sanaak pilns gaajiens un vinja normaali staigaatu
- visu salieku atpakalj
- sasleedzu N75 vaarstu ar pagrieziena raadiitaaju
- iedarbinu motoru un iesleedzu avaarijas signaalu
- noveerteeju kaa vinja staigaa iesleedzoties un izsleedzoties N75 kuru darbina avareikas
- nedaudz noblokjeeju N75 atpluudes trubinju kas iet uz gaisa filtru taa lai kaajinja staigaadu tieshi tajaa kjershanaas diapazonaa jo citaadi N75 straadaa paaraak aatri un mehaanisms nedaudz kjeroties nespeej izdariit pilnu gaajienu
- tad atstaaj visu to darbojamies uz paaris stundaam :D


avareiku vieta var izmantot VAG-COM

measuring blokos 11 grupa paradas podzinja swich to basic un turbinas gjeometrija staiga turpu shurpu lidz aptur vinju :D
Lietotāja avatars
Riibeklis
 
Atbildes: 4454
Pievienojies: 2004/Dec/20, 11:11
Atrašanās vieta: Mārupe
Braucu ar: Hyundai i20
Dzinējs: 1.25

Atbildēt ivaroks » 2008/Sep/26, 19:16

nezinaaju! :idea: paldies!
Lietotāja avatars
ivaroks
 
Atbildes: 255
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:08
Atrašanās vieta: Valmiera

Atbildēt hercogs » 2008/Okt/02, 21:18

Ar šo problēmu cīnos jau gadu, biju gan raiserā gan volksauto, nu nevar tā saucamie speciālisti atrast vainu. Viss maināmais nomainīts izņemot turbīnu.Spiediens tā arī palicis par lielu N75neslēdzās, resp.kompis nedod komandu.Palikusi viena doma,varbūt tas katalizators aizaudzis, kā lai to pārbauda? Varbūt šeit ir kāds gudrinieks kas gribētu paķimerēties ar šādu dīvaini?
hercogs
 
Atbildes: 8
Pievienojies: 2008/Okt/02, 20:56

Atbildēt ivaroks » 2008/Okt/04, 16:38

iznjem to katalizaatoru aaraa. bet vai turbiinas gjeomeetrija staigaa normaali?
Lietotāja avatars
ivaroks
 
Atbildes: 255
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:08
Atrašanās vieta: Valmiera

Atbildēt MārtiņšG » 2008/Okt/04, 21:34

hercogs rakstīja:Ar šo problēmu cīnos jau gadu, biju gan raiserā gan volksauto, nu nevar tā saucamie speciālisti atrast vainu. Viss maināmais nomainīts izņemot turbīnu.Spiediens tā arī palicis par lielu N75neslēdzās, resp.kompis nedod komandu.Palikusi viena doma,varbūt tas katalizators aizaudzis, kā lai to pārbauda? Varbūt šeit ir kāds gudrinieks kas gribētu paķimerēties ar šādu dīvaini?


Nu tu pac tikko pateici kur tev ir tā problēma.... Ja tu redzi ka N75 nestrādā, tad varbūt pameklē vainu kāpēc tas tā ir, nevis domā kā izvarot katalizatoru ](*,)
MārtiņšG
Izraidīts no foruma
 
Atbildes: 470
Pievienojies: 2007/Nov/17, 23:02

Atbildēt Alien » 2008/Okt/04, 21:43

MārtiņšG rakstīja:
hercogs rakstīja:Ar šo problēmu cīnos jau gadu, biju gan raiserā gan volksauto, nu nevar tā saucamie speciālisti atrast vainu. Viss maināmais nomainīts izņemot turbīnu.Spiediens tā arī palicis par lielu N75neslēdzās, resp.kompis nedod komandu.Palikusi viena doma,varbūt tas katalizators aizaudzis, kā lai to pārbauda? Varbūt šeit ir kāds gudrinieks kas gribētu paķimerēties ar šādu dīvaini?


Nu tu pac tikko pateici kur tev ir tā problēma.... Ja tu redzi ka N75 nestrādā, tad varbūt pameklē vainu kāpēc tas tā ir, nevis domā kā izvarot katalizatoru ](*,)

tev vēl nav skaidrs ka savus uzbraucienus vaig piebremzēt???
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

Atbildēt inc » 2008/Okt/04, 22:18

hercogs rakstīja:Ar šo problēmu cīnos jau gadu, biju gan raiserā gan volksauto, nu nevar tā saucamie speciālisti atrast vainu. Viss maināmais nomainīts izņemot turbīnu.Spiediens tā arī palicis par lielu N75neslēdzās, resp.kompis nedod komandu.Palikusi viena doma,varbūt tas katalizators aizaudzis, kā lai to pārbauda? Varbūt šeit ir kāds gudrinieks kas gribētu paķimerēties ar šādu dīvaini?


Kas tur ko ķimerēties, nekā dīvaina tur nav. Jāveic diagnostika, un jānovērš defekts. Katalizators VNT turbīnas gadījumā paātrina VNT mehanisma ieķeršanos, bet ja tas jau ir nosprūdis, tad viņa izmešana problēmu neatrisinās.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt ivaroks » 2008/Okt/07, 17:27

Riibeklis rakstīja:
ivaroks rakstīja:mana metode kaa iekustinaat laapstinjas lai kaadu laiku vinjas atkal darbotos :idea:

-noskruuveeju to vakuma buunduli kas virza kaajinju pie turbiinas (noziimiigi atcereeties un atziimeet kaa vinja bija noreguleeta)
- ar roku iekustinu kaajinju lai sanaak pilns gaajiens un vinja normaali staigaatu
- visu salieku atpakalj
- sasleedzu N75 vaarstu ar pagrieziena raadiitaaju
- iedarbinu motoru un iesleedzu avaarijas signaalu
- noveerteeju kaa vinja staigaa iesleedzoties un izsleedzoties N75 kuru darbina avareikas
- nedaudz noblokjeeju N75 atpluudes trubinju kas iet uz gaisa filtru taa lai kaajinja staigaadu tieshi tajaa kjershanaas diapazonaa jo citaadi N75 straadaa paaraak aatri un mehaanisms nedaudz kjeroties nespeej izdariit pilnu gaajienu
- tad atstaaj visu to darbojamies uz paaris stundaam :D


avareiku vieta var izmantot VAG-COM

measuring blokos 11 grupa paradas podzinja swich to basic un turbinas gjeometrija staiga turpu shurpu lidz aptur vinju :D
man paarsleedzot uz basic paraada sarkanos uzrakstus un nekas nenotiek
Lietotāja avatars
ivaroks
 
Atbildes: 255
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:08
Atrašanās vieta: Valmiera

Atbildēt Riibeklis » 2008/Okt/07, 17:29

ivaroks rakstīja:
Riibeklis rakstīja:
ivaroks rakstīja:mana metode kaa iekustinaat laapstinjas lai kaadu laiku vinjas atkal darbotos :idea:

-noskruuveeju to vakuma buunduli kas virza kaajinju pie turbiinas (noziimiigi atcereeties un atziimeet kaa vinja bija noreguleeta)
- ar roku iekustinu kaajinju lai sanaak pilns gaajiens un vinja normaali staigaatu
- visu salieku atpakalj
- sasleedzu N75 vaarstu ar pagrieziena raadiitaaju
- iedarbinu motoru un iesleedzu avaarijas signaalu
- noveerteeju kaa vinja staigaa iesleedzoties un izsleedzoties N75 kuru darbina avareikas
- nedaudz noblokjeeju N75 atpluudes trubinju kas iet uz gaisa filtru taa lai kaajinja staigaadu tieshi tajaa kjershanaas diapazonaa jo citaadi N75 straadaa paaraak aatri un mehaanisms nedaudz kjeroties nespeej izdariit pilnu gaajienu
- tad atstaaj visu to darbojamies uz paaris stundaam :D


avareiku vieta var izmantot VAG-COM

measuring blokos 11 grupa paradas podzinja swich to basic un turbinas gjeometrija staiga turpu shurpu lidz aptur vinju :D
man paarsleedzot uz basic paraada sarkanos uzrakstus un nekas nenotiek


uz golf 4 viss darbojas :roll:
meiginaju uz pasat b4 ar AFN tam ar negaja :roll:
Lietotāja avatars
Riibeklis
 
Atbildes: 4454
Pievienojies: 2004/Dec/20, 11:11
Atrašanās vieta: Mārupe
Braucu ar: Hyundai i20
Dzinējs: 1.25

Atbildēt ivaroks » 2008/Okt/07, 17:31

Riibeklis rakstīja:
ivaroks rakstīja:
Riibeklis rakstīja:
ivaroks rakstīja:mana metode kaa iekustinaat laapstinjas lai kaadu laiku vinjas atkal darbotos :idea:

-noskruuveeju to vakuma buunduli kas virza kaajinju pie turbiinas (noziimiigi atcereeties un atziimeet kaa vinja bija noreguleeta)
- ar roku iekustinu kaajinju lai sanaak pilns gaajiens un vinja normaali staigaatu
- visu salieku atpakalj
- sasleedzu N75 vaarstu ar pagrieziena raadiitaaju
- iedarbinu motoru un iesleedzu avaarijas signaalu
- noveerteeju kaa vinja staigaa iesleedzoties un izsleedzoties N75 kuru darbina avareikas
- nedaudz noblokjeeju N75 atpluudes trubinju kas iet uz gaisa filtru taa lai kaajinja staigaadu tieshi tajaa kjershanaas diapazonaa jo citaadi N75 straadaa paaraak aatri un mehaanisms nedaudz kjeroties nespeej izdariit pilnu gaajienu
- tad atstaaj visu to darbojamies uz paaris stundaam :D


avareiku vieta var izmantot VAG-COM

measuring blokos 11 grupa paradas podzinja swich to basic un turbinas gjeometrija staiga turpu shurpu lidz aptur vinju :D
man paarsleedzot uz basic paraada sarkanos uzrakstus un nekas nenotiek


uz golf 4 viss darbojas :roll:
meiginaju uz pasat b4 ar AFN tam ar negaja :roll:
skaidrs taatad uz AFN to nevar :cry:
Lietotāja avatars
ivaroks
 
Atbildes: 255
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:08
Atrašanās vieta: Valmiera

Atbildēt ivaroks » 2008/Okt/07, 17:36

Un laikam probleema ir tur ,ka auksts turbo dzen nedaudz eljju un kopaar ar kveepiem izveido kjepiigu masu kas aizaudzee gjeomeetriju
Lietotāja avatars
ivaroks
 
Atbildes: 255
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:08
Atrašanās vieta: Valmiera

Atbildēt Riibeklis » 2008/Okt/07, 17:39

ivaroks rakstīja:Un laikam probleema ir tur ,ka auksts turbo dzen nedaudz eljju un kopaar ar kveepiem izveido kjepiigu masu kas aizaudzee gjeomeetriju


nonjem turbinu nost, izjauc to dalju kur ir ta gjeometrija (turas laikam uz 5 skruvem) un iztiri to vietu kartigi :)
Lietotāja avatars
Riibeklis
 
Atbildes: 4454
Pievienojies: 2004/Dec/20, 11:11
Atrašanās vieta: Mārupe
Braucu ar: Hyundai i20
Dzinējs: 1.25

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinējs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis