VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - TDI jaudas zudums, turbīna slēdzas ārā (overboost)

Dzinējs

TDI jaudas zudums, turbīna slēdzas ārā (overboost)

Problēmas un remonts
Reklāma
 

Atbildēt Munds » 2008/Sep/07, 10:24

Nu gan diskusija aizgājusi ne pa tēmu, pašā sākumā taču tika minēts, ka spiediens ir par lielu ieplūdes kolektorā, tātad automātiski tiek atmestas idejas par caurām trubām un beigtu turbīnu, paliek tikai spiediena regulēšanas mehānisms-N75, kas komandē regulēšanas vārstu, un pats tas vārsts, kas pie turbīnas, princips taču līdzīgs, vienalga, vai regulē turbīnas spārnu ģeometriju, vai vienkārši pārplūdes vārstu. pirmais un vienkāršākais darbs ir to štoku provēt iekustināt.Ja krievu valoda nav galīgi sveša- http://www.passat-b5.ru/phpBB2/kb.php?m ... icle&k=149
Lietotāja avatars
Munds
 
Atbildes: 161
Pievienojies: 2007/Mar/17, 15:17
Atrašanās vieta: Talsu raj.

Atbildēt lauris_sikais » 2008/Sep/08, 9:44

Paldies par ieteikumiem, noteikti mēģināšu paskatīties visas minētās problēmas....
lauris_sikais
 
Atbildes: 5
Pievienojies: 2008/Feb/06, 11:19
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt MārtiņšG » 2008/Sep/08, 18:37

Munds rakstīja:Nu gan diskusija aizgājusi ne pa tēmu, pašā sākumā taču tika minēts, ka spiediens ir par lielu ieplūdes kolektorā, tātad automātiski tiek atmestas idejas par caurām trubām un beigtu turbīnu, paliek tikai spiediena regulēšanas mehānisms-N75, kas komandē regulēšanas vārstu, un pats tas vārsts, kas pie turbīnas, princips taču līdzīgs, vienalga, vai regulē turbīnas spārnu ģeometriju, vai vienkārši pārplūdes vārstu. pirmais un vienkāršākais darbs ir to štoku provēt iekustināt.Ja krievu valoda nav galīgi sveša- http://www.passat-b5.ru/phpBB2/kb.php?m ... icle&k=149


a kur tu pašā sākumā salasīji ka spiediens pa lielu, nevis pa mazu?
MārtiņšG
Izraidīts no foruma
 
Atbildes: 470
Pievienojies: 2007/Nov/17, 23:02

Atbildēt Munds » 2008/Sep/09, 7:56

MārtiņšG rakstīja:
a kur tu pašā sākumā salasīji ka spiediens pa lielu, nevis pa mazu?
Atvainojos, laikam nosapņoju.Tā gadās, kad lasa vairākas tēmas vienlaikus.
Lietotāja avatars
Munds
 
Atbildes: 161
Pievienojies: 2007/Mar/17, 15:17
Atrašanās vieta: Talsu raj.

Re: Turbīna slēdzas ārā....

Atbildēt 19TDI » 2008/Sep/09, 22:19

lauris_sikais rakstīja:Tātad man ir wV passat B5 1997 gada 1.9 TDI, ir problēma tāda, ka pie ātruma 100 vai biki vairāk, izslēdzas turbīna un pazūd jauda - itkā vispār nešancētu turbīnu... Pieliku pie kompja, džeki servisā pateica, ka kautkas ar spiedieniem nava o.k, bet neviens neko nezina, kas un ko darīt....
Varbūt kādam ir kādas idejas...


Pie k'ada atruma tev iesledzas turbina :?: varbut motora kodu vari pateikt :?:
19TDI
Izraidīts no foruma
 
Atbildes: 35
Pievienojies: 2008/Sep/09, 11:45

Atbildēt androns » 2008/Sep/09, 23:06

MārtiņšG rakstīja:
Munds rakstīja:Nu gan diskusija aizgājusi ne pa tēmu, pašā sākumā taču tika minēts, ka spiediens ir par lielu ieplūdes kolektorā, tātad automātiski tiek atmestas idejas par caurām trubām un beigtu turbīnu, paliek tikai spiediena regulēšanas mehānisms-N75, kas komandē regulēšanas vārstu, un pats tas vārsts, kas pie turbīnas, princips taču līdzīgs, vienalga, vai regulē turbīnas spārnu ģeometriju, vai vienkārši pārplūdes vārstu. pirmais un vienkāršākais darbs ir to štoku provēt iekustināt.Ja krievu valoda nav galīgi sveša- http://www.passat-b5.ru/phpBB2/kb.php?m ... icle&k=149


a kur tu pašā sākumā salasīji ka spiediens pa lielu, nevis pa mazu?


Paklau cirmuļgalva !

Lasi simptomus !
Ja cilvim pie 100 km/h ir sajūta, ka 'pazūd' turbīna, tad spiediens var būt tikai par lielu !
Spiediens tik pēkšņi nevar pats nokrist, ka bšu tāda sajūta - viņš nokrīt, jo turbīna tiek 'atslēgta' - tb lāpstiņas nostājas tā, ka turbīna neko nekačā spiedienu (boost).
Tātad ir pārspiediens - to es saku 100% :!:
Pārspiediens parasti rodas, jo tas pats N75 nemāk vairs noregulēt lāpstiņas kā vajag ...

ā - un pamēģinot kaut vai gaitā noglušīt motoru un piedarbināt, atkal jauda ir ... un atkal ja kārtīgi iespiež grīdā, tad atkal pazūd ...

Common problēma TDIšku, sūnaina braukšanas stila un LV degvielas savienojumam :lol:
Pēdējo reizi labojis androns - 2008/Sep/09, 23:09, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10931
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt envy » 2008/Sep/09, 23:09

Iztiekam bez apvainojumiem :!:
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: EXC & Allraod
Dzinējs: 2T & BiTDI

Atbildēt androns » 2008/Sep/09, 23:12

envy rakstīja:Iztiekam bez apvainojumiem :!:


NU bet cik var piepisties citiem ?

tāpat ir skaidrs, ko autors domāja ar terminu 'izslēdzas turbīna' ... :offt:
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10931
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt MārtiņšG » 2008/Sep/09, 23:38

neviens nevienam nepiepišas, tāds pats variants man bija ar cauru inerkūlera trubu. restartē autiņu un aiziet atkal, kļūdu izmet, ka nepareizs spiediens ieplūdes kolektorā.
MārtiņšG
Izraidīts no foruma
 
Atbildes: 470
Pievienojies: 2007/Nov/17, 23:02

Atbildēt androns » 2008/Sep/09, 23:50

visas intercoolera trubas, kuras ir bijušas cauras (gan manam Golfam, gan arī citiem autiņiem) parasti tika pamaniitas pēc stipras šņākoņas ... tā, ka šis visticamāk, ka nebūs tas gadījums :P
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10931
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt lauris_sikais » 2008/Sep/22, 12:40

Bija abas problēmas, gan truba caura, gan n75, paldies ka palīdzējāt....
lauris_sikais
 
Atbildes: 5
Pievienojies: 2008/Feb/06, 11:19
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt seVeN » 2008/Sep/23, 22:33

man bija tiesi taapat, pie lielaaka atruma turbina izsleedas, noslaapeejot un atkal pielaizot- iet. vainiiga bija kuulers
Lietotāja avatars
seVeN
 
Atbildes: 240
Pievienojies: 2008/Sep/17, 23:03
Atrašanās vieta: LV, Riga
Braucu ar: RS

Atbildēt Riibeklis » 2008/Sep/24, 0:33

Man uzradas problema >

vislaik turbina sledzas ~2K un ravienu juta no tiem 2K lidz pat 4,2K

pekshnji kaukas notika un no vietas paatrinoties raviens paradas tikai pie 3K un ir gandriz lidz 4.5K

kjudu nav, trubas veselas

:roll:
Lietotāja avatars
Riibeklis
 
Atbildes: 4454
Pievienojies: 2004/Dec/20, 11:11
Atrašanās vieta: Mārupe
Braucu ar: Hyundai i20
Dzinējs: 1.25

Atbildēt MārtiņšG » 2008/Sep/24, 17:56

Riibeklis rakstīja:Man uzradas problema >

vislaik turbina sledzas ~2K un ravienu juta no tiem 2K lidz pat 4,2K

pekshnji kaukas notika un no vietas paatrinoties raviens paradas tikai pie 3K un ir gandriz lidz 4.5K

kjudu nav, trubas veselas

:roll:


kkāds mehānisks bojājums tajā pašā turbīnas regulēšanas mehānismā moška :roll:
MārtiņšG
Izraidīts no foruma
 
Atbildes: 470
Pievienojies: 2007/Nov/17, 23:02

Atbildēt Riibeklis » 2008/Sep/24, 20:51

Viena vakuma trubinja bija nomaukusies - rezultata vakums bij par mazu lai laicigi turbinu atvertu
Lietotāja avatars
Riibeklis
 
Atbildes: 4454
Pievienojies: 2004/Dec/20, 11:11
Atrašanās vieta: Mārupe
Braucu ar: Hyundai i20
Dzinējs: 1.25

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinējs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 6 viesi