VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Bora/Golf GTB turbo kolektors un instalācija

Dzinēja tūnings

Bora/Golf GTB turbo kolektors un instalācija

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: Bora/Golf GTB turbo kolektors un instalācija

Atbildēt Kaross » 2013/Mai/13, 23:13

Face rakstīja:
Nitro rakstīja:Darbus visticamāk veikšu savā kantorī, ir iespēja metināt pie izcila metinātāja nav problēmu ne ar melno ne ar ņeržu. ņerža liekas bija 3x dārgāka nekā melnais, vismaz uz citām pozīcijām tā ir, nezinu kā tieši ar melnā metāla caurulēm veidojas cenu atšķirība.

Piedāvā VNT17 uz golf4, bet cipars škiet pa niknu - 250 Ls un tomēr pirmās paaudzes vnt nevis trešās, kā arī nav ball bearing :)

Ņeržas ir dažādas, tāpēc cenas atšķiras. Pārtikas ņerža ir viena no dārgākajām. Tā būtu lieka izšķērdība liekot tādu izpūtējam



Tieši tā!
Neesmu redzējis 3x dārgāku ņeržu. Nitro iebrauc kaut kur un salīdzini. Cenas ir ļoti tuvu. Ja ir labs metinātājs, tad noteikti arī ieteiks nerūsējošo. Manā gadījumā cenu atšķirība rēķinot uz visu kolektoru bija niecīga. Flanči vispār bija 1:1. Tā ka parēķini divreiz pirms dari. :)
Pārtikas rūpniecībā izmantotā ir cits stāsts.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1306
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Bora/Golf GTB turbo kolektors un instalācija

Atbildēt tam4 » 2013/Mai/14, 9:07

Kaross rakstīja:
rūsējošo nav prāta darbs likt, jo cenas atšķirība ir minimāla. Tas ka pāris kreisajiem variantiem nav sanācis normālu kolektoru uzbūvēt, nav mana problēma. Tāpēc nevajag runāt muļķības.

Kartejo reizi tev atkal jauzbrauc ar zemtekstu,nu tā kā mazs bērns...izskatas ka ir viens viedoklis pareizais un tas ir tikai tavs....
Kaross rakstīja:Neviens normāls metinātājs pat neuzņemsies no rūsējošā taisīt kolektoru.
rūsējošam ir pietiekoši daudz piemaisījumu, kas traucē kvalitatīvu šuvi uztaisīt. Šuve sāk burbuļot, rodās nevienmērībā, dažāda biezuma šuve, kas pēc tam ekspluatācijā parādīsies kā rūsa. vari apstrādāt ar smilšu strūklu vai dajebko citu, tam nav jēgas.
Pie tam arī nerūsējošais ir pieejamāks.

tieši NORMĀLS metinātajs uztaisis bez problemam!!!viss ir atkarīgs no tā ar ko metina un kā to dara...
tam4
 
Atbildes: 72
Pievienojies: 2011/Jūn/20, 23:32
Braucu ar: vw golf plus
Dzinējs: 1.9

Re: Bora/Golf GTB turbo kolektors un instalācija

Atbildēt Face » 2013/Mai/14, 9:27

Kaross rakstīja:Pārtikas rūpniecībā izmantotā ir cits stāsts.

Nu man vienreiz piedāvāja uztaisīt izpūtēju no pārtikas ņeržas :D Cena ar bija laba, man gribēja piestāstīt pilnas ausis, ka dēļ tā labāka skaņam lielāka jauda būs un ko tik vēl nē.
Face
 
Atbildes: 454
Pievienojies: 2006/Nov/10, 20:04
Braucu ar: Passat B5, MB VITO 111 CDI
Dzinējs: 1.9 TDI, 2.2 CDI

Re: Bora/Golf GTB turbo kolektors un instalācija

Atbildēt Kaross » 2013/Mai/14, 9:51

tam4 rakstīja:
Kaross rakstīja:
rūsējošo nav prāta darbs likt, jo cenas atšķirība ir minimāla. Tas ka pāris kreisajiem variantiem nav sanācis normālu kolektoru uzbūvēt, nav mana problēma. Tāpēc nevajag runāt muļķības.

Kartejo reizi tev atkal jauzbrauc ar zemtekstu,nu tā kā mazs bērns...izskatas ka ir viens viedoklis pareizais un tas ir tikai tavs....
Kaross rakstīja:Neviens normāls metinātājs pat neuzņemsies no rūsējošā taisīt kolektoru.
rūsējošam ir pietiekoši daudz piemaisījumu, kas traucē kvalitatīvu šuvi uztaisīt. Šuve sāk burbuļot, rodās nevienmērībā, dažāda biezuma šuve, kas pēc tam ekspluatācijā parādīsies kā rūsa. vari apstrādāt ar smilšu strūklu vai dajebko citu, tam nav jēgas.
Pie tam arī nerūsējošais ir pieejamāks.

tieši NORMĀLS metinātajs uztaisis bez problemam!!!viss ir atkarīgs no tā ar ko metina un kā to dara...


Tur jau tā problēma, ka tiem, kuriem nav sanācis ir neržu metinājuši ar pusautomātu. Tiem arī plaisā kolektori. Zinu vienkārši cilvēkus, kuri tiek ņemti par piemēru.
Ar TIGu metinot nekas neplaisā, ja ievēro tehnoloģiju.
Nav starpības kā metina parasto metālu, no tā nemainīsies rūsēšanas ātrums un citas problēmas. ir tāds teiciens - no sūda zeltu neizspiedīsi. :)
Kad būvēju savu kolektoru apzvanīju daudz profesionālus cilvēkus un speciālistus. Neviens no viņiem neieteica parasto metālu. Ne jau, lai nopelnītu, jo materiālus tāpat pats pirku. šāds priekšstats, ka parastais ir labāks/lētāks, neplaisā u.t.t. ir izveidojies tikai šeit un vēl pāris forumos no pāris cilvēkiem, kam arī centos piekrist gadu atpakaļ. Tā ka te neiet runa par to kam ir pareizāks viedoklis vai vispār par viedokli. Un pats labākais, ka viedoklis ir no cilvēkiem, kas to nekad pat darījuši nav.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1306
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Bora/Golf GTB turbo kolektors un instalācija

Atbildēt Nitro » 2013/Mai/14, 14:12

Jautājiens par trubu garumu, cik ļoti iespaido dzinēja/turbīnas darbību aprēķins par kolektora trubu garumu. Kā zināms tad galvenais lai visām būtu daudz maz līdzīgs garums līdz vietai kad saiiet vienā...

Varbūt kādam ir rasējums/skices?

Jurģis sev metināja kolektoru un lika gtb2260, kā tur īsiti bija?
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: Bora/Golf GTB turbo kolektors un instalācija

Atbildēt Jonix » 2013/Mai/14, 17:32

Iespaidu atstāj viss, tomēr ir svarīgi kas un kā aprēķina + uzbūvē.
Praksē bija gadījums, kad klients nomainīja parasto 1Z kolektru +flanci uz LV labi zināma speciālista aprēķināta un zīmēta priekš 2.0TDI ar GTB2260 ar domu uz maziem un vidējiem apgriezieniem un auto sāka iet jūtami sliktāk + pēc 2 nedēļām saplaisāja. Beigās tika uztaistīts pilnīgi citādāks kolektors un viss darbojās lieliski, starp citu, arī no melnā metāla.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Bora/Golf GTB turbo kolektors un instalācija

Atbildēt Nitro » 2013/Mai/14, 21:40

Domāju, ka manu vnt15 nokillēja turbīnas pretspiediensizplūdē JO, nebija mainīts/izņems katalizātors kad iepriekšējais īpašnieks mainīja turbīnas pret jaunām. Ceturdien auto tiks ņemta nost turba, katalizators un liksim citu turbu...

Visiem kas maina turbīnas, iesaku šo te aplūkot:
http://www.youtube.com/watch?v=hGePObiMAMw

un līdz ar to ieekonomēsies :krajejs_var:
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: Bora/Golf GTB turbo kolektors un instalācija

Atbildēt black_smoke » 2013/Nov/17, 19:10

gtb1756vk ir divu veidu franči pie izplūdes kolektora,ja gtb1756vk ir no audi,tad to var uzlikt uz 1z izplūdes kolektora bez papildus frančiem.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Bora/Golf GTB turbo kolektors un instalācija

Atbildēt Nitro » 2013/Nov/17, 20:40

Par 1z kolektoru zinu, ka var uzlikt gtb tubīnas uz dzinējiem kuri atrodas motortelpā sķērsām. Daudzi saka ka 1z kolektors ir pa mazu priekš gtb turbīnām, nezinu, varbūt kāds pakomentēs kā tur ar pūtes pretestībām 1z kolektoram....

Patreiz vēl jāpalieto vb turbīna, iespējams pa vasarī bū jāpārkāpj uz 1756 vai 2260....

vēl ir doma no vecās vnt15 turbīnas nozāģēt kolektoru un piemtināt flanci...
:?
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: Bora/Golf GTB turbo kolektors un instalācija

Atbildēt black_smoke » 2013/Nov/17, 20:52

Nitro rakstīja:vēl ir doma no vecās vnt15 turbīnas nozāģēt kolektoru un piemtināt flanci...
:?

čuguns ļoti slikti metinās un reizēm pat ir tā,ka pēc metināšanas lēnām atdziestot uz reiz saplaisā.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Bora/Golf GTB turbo kolektors un instalācija

Atbildēt Nitro » 2013/Nov/17, 20:59

nebūtu proiblēma atrast kolektoru kas der borai, sen būtu uzlicis gtb!
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: Bora/Golf GTB turbo kolektors un instalācija

Atbildēt Kaross » 2013/Nov/17, 22:10

Nav tur daudz ko meklēt. Kolektoru uztaisīt nav problēmas. Gatavs ārzemēs parasti ir 2x dārgāks.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1306
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Bora/Golf GTB turbo kolektors un instalācija

Atbildēt Jonix » 2013/Nov/17, 23:59

Nitro rakstīja:Daudzi saka ka 1z kolektors ir pa mazu priekš gtb turbīnām, nezinu, varbūt kāds pakomentēs kā tur ar pūtes pretestībām 1z kolektoram....
Priekš GTB17 nav par mazu - paskaties uz kanāliem, pamēri un salīzini ar bloka izejām, tiešām nedaudz pagrebjot caurplūde ir piemērota. Ļoti labam rezultātam vidējie kanāli ir tikai nedaudz par īsu un pat ar pareizi aprēķinātu izplūdnieku ieguvums ir stipri minimāls.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Bora/Golf GTB turbo kolektors un instalācija

Atbildēt black_smoke » 2013/Nov/18, 11:00

es izvēlējos 1z kolektoru,jo auto tiek lietots ikdienā un nav laika būvēt un pēc tam cīnīties ar palaisām un kolektora deformāciju.kas atkrīt,izmantojot 1z, te pat forumā ir piemērs kur ar vnt 17/20 ir dabūti 227zs,kas liek domāt,ka izportēts 1z kolektors un gtb1756vk lielā karstā daļa ir krietni pārāka un par vnt17/20 gāzu plūsmas ziņā,lai motors nesmaktu savos bezdeļos.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: Bora/Golf GTB turbo kolektors un instalācija

Atbildēt Laurent » 2014/Sep/01, 0:33

Interesējos par turbīnas GTB2260vk uzstādīšanu golfam, cik nojaušu nebūtu vēlams likt uz 1z kolektora, jo viņš ir par mazu!
Cik maksātu uzmetināt kolektoru no nulles,un vai ir kāds kas varētu to izdarīt par saprātīgu samaksu?
Un kā ir ar kolektoru no Sharan/Galaxy 1.9 TDI AHF...?
Vai kāds ir kaut ko tādu mēģinājis? Cik esmu lasījis tas ir izdarāms, bet vai ir jēga no kaut kā tāda?
Vnk ir ļoti maz informācija par šiem...
Attēls
Attēls
Laurent
 
Atbildes: 84
Pievienojies: 2008/Dec/26, 17:52
Atrašanās vieta: Vācija, pie Frankfurt Main
Braucu ar: VW GOLF
Dzinējs: 1.9 TDI AHF

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis