VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Jautājumi / Atbildes Vl

Tas kas nepalien zem citām kategorijām

Jautājumi / Atbildes Vl

Nu ja galīgi nevari atrast tēmu, tad liec to šeit
Reklāma
 

Re: Jautājumi/ atbildes Vl

Atbildēt Kaross » 2013/Feb/24, 20:05

vilis rakstīja:kas tad to spiedienu ražo? vakums sanāk ir tikai priekš egr?


jā. 90zs variantā (1Z) tikai priekš EGR.
Spiedienu ražo turbīna.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Saharova iela 9a. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1305
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Jautājumi/ atbildes Vl

Atbildēt vilis » 2013/Feb/24, 20:42

Kaross rakstīja:Lauriko shema ir priekš AFN.

1Z shema ir zemak.
Vakuums tur vispar nav vajadzigs. uz N75 nāk spiediens.
Vakuuma shēma kā tādu var vispār izmest.

Attēls

tātad ja es iespējams esmu sajaucis blue hose ar red hose, var rasties kkādas atšķirības gaitas ziņā?
Lietotāja avatars
vilis
 
Atbildes: 662
Pievienojies: 2009/Mar/18, 20:23
Atrašanās vieta: kuldiga
Braucu ar: audi80 b4
Dzinējs: 1.9tdi

Re: Jautājumi/ atbildes Vl

Atbildēt armands1986 » 2013/Feb/26, 7:57

kas varetu but pa vainu, ka golf4 norava vitnes motora paduskai labai pusei? gandriz paliku bez motora :(
Lietotāja avatars
armands1986
 
Atbildes: 144
Pievienojies: 2007/Dec/03, 15:59
Atrašanās vieta: Riga, Liepāja
Braucu ar: vw golf IV
Dzinējs: 1,9tdi ahf

Re: Jautājumi/ atbildes Vl

Atbildēt ajms » 2013/Feb/26, 11:47

armands1986 rakstīja:kas varetu but pa vainu, ka golf4 norava vitnes motora paduskai labai pusei? gandriz paliku bez motora :(

tagad iedzen nākamo izmēra vītni uc skrūves .Diezgan bieža parādība.man speciāli nopirkts vītņu griežamais.Vaina tāda, ka neiztīrīji vītni (vismaz iepūst kādu wd40 ,izpūst ar gaisu),otrs ka ir diezgan vnk pārvilkt.Alumīniju ir viegli uzraut skrūvējot ārā /iekšā.tā kautkā.

ps ja vītne ir alumīnija korpusā ,nekad skrūvi neskrūvējiet atpakaļ ,ja tā neskrūvējās ārā.Momentāli aprausies/uzraus alumīniju. Ar pneimo pistoli neraujiet vispirms vaļā. .VAG auto ,kam ir alumīnija piekares ,itsevišķi plauktu demontāžā.B6,skodas 2004+,polo 2002+ utml.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
www.ajmotorsports.lv t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv
https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/?ref=hl
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15137
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Jautājumi/ atbildes Vl

Atbildēt armands1986 » 2013/Feb/27, 8:11

a to motora padusku vispar nebiju aizticis kops pirksanas, kas jau ir 4 gadi
Lietotāja avatars
armands1986
 
Atbildes: 144
Pievienojies: 2007/Dec/03, 15:59
Atrašanās vieta: Riga, Liepāja
Braucu ar: vw golf IV
Dzinējs: 1,9tdi ahf

Re: Jautājumi/ atbildes Vl

Atbildēt ajms » 2013/Feb/27, 11:54

armands1986 rakstīja:a to motora padusku vispar nebiju aizticis kops pirksanas, kas jau ir 4 gadi

kad maina zobsiksnu to ņem nost .uz to noraušanu jebkurš ,kas skrūvē var uzrauties,vnk skrūvējot vaļā cik nu pareizi var ,var noraut,tāpēc pieminēju ,ka bieža parādība ;)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
www.ajmotorsports.lv t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv
https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/?ref=hl
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15137
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Jautājumi/ atbildes Vl

Atbildēt Brainless » 2013/Feb/27, 16:13

Vai var izmantot parastu silikona trubu degvielai uz reiku, jeb jāliek kkas ķīmiski noturīgāks?
Lietotāja avatars
Brainless
 
Atbildes: 1262
Pievienojies: 2008/Okt/01, 17:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Seat Leon Mk1
Dzinējs: 1.8t APP

Re: Jautājumi/ atbildes Vl

Atbildēt ajms » 2013/Feb/27, 16:56

Brainless rakstīja:Vai var izmantot parastu silikona trubu degvielai uz reiku, jeb jāliek kkas ķīmiski noturīgāks?

Liec vnk parastu degvielas trubu.Ir armētas degvielai.Silikona ir speciālas degvielai,bet vai tas vajag.Sporta auto pat nekur nav saliktas.Parastās dzeses,vaakuma silikona neder.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
www.ajmotorsports.lv t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv
https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/?ref=hl
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15137
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Jautājumi/ atbildes Vl

Atbildēt Brainless » 2013/Feb/27, 16:57

Paldies, būs tad jāpaciemojās hansaflexā.
Lietotāja avatars
Brainless
 
Atbildes: 1262
Pievienojies: 2008/Okt/01, 17:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Seat Leon Mk1
Dzinējs: 1.8t APP

Re: Jautājumi/ atbildes Vl

Atbildēt gedis82 » 2013/Feb/28, 2:05

Pēc cik tk ir jamaina zobsiksna? Vairāk intresē praktiski kā teorētiski! Jo katrs stāsta pa savam un vizuāli tas nav nosakāms, ar manu aci :mhihi:
Using yesterday's technology, to create tomorrow's problems, today.
Lietotāja avatars
gedis82
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 624
Pievienojies: 2011/Jan/20, 19:01
Atrašanās vieta: Ireland Limerick
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: 1,9TDI AVF

Re: Jautājumi/ atbildes Vl

Atbildēt androns » 2013/Feb/28, 8:16

kā kuram auto ...

periods svārstās no 90 000 līdz 130 000 kilometriem laikam ... precīzi ir rakstīts auto servisa grāmatiņā.

praktiski - nu ja ar aci var redzēt, ka jāmaina, tad toč jāmaina, bet ja nevar redzēt un kilometri jau pagājuši, tad arī jāmaina .. jo tur ir kaudze ar ruļļiem, kurus ar aci nevar inspicēt .... (ja jau dzird ar ausi, tad toč jāmaina). Un vnk var gadīties, ka siksna ir normāla vēl, bet kāds rullis noķīlē vai sāk šķībi griezties utt ... tad var ziepes sanākt.
Tāpēc ir tas maiņas periods +/- drošs izvēlēts.
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10930
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Re: Jautājumi/ atbildes Vl

Atbildēt Brainless » 2013/Feb/28, 10:56

Man sanāca pēc 60t km mainīt, pirmais pabeidzās ūdenssūknis, arī viens rullis bija gatavs, tad arī siksnu uzmeta pie reizes.
Lietotāja avatars
Brainless
 
Atbildes: 1262
Pievienojies: 2008/Okt/01, 17:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Seat Leon Mk1
Dzinējs: 1.8t APP

Re: Jautājumi/ atbildes Vl

Atbildēt ajms » 2013/Feb/28, 14:54

Prakstiski un vidēji .Mainam zobsiksnas vidēji 1 reizi nedēļā dažādiem auto.VAG pārsvarā.
Dīzeļiem ap 90t km jau ir viss slikti.Sākās pamazām viss jukt.Plaisas spriegotāja korpusā,uz zobsiksnas iekšpusē,ūdenssūknis sāk pamazām sulot,ruļļi jau padiluši un paskaļi. šis piemērs Lauris Bora 1,9 tdi AHF,tāds sliktāks, ko atceros un, kas mainīts pie mums pirms 90t km.
PD ievērots, ka varbūt mazliet ilgāk.Bet tas 90 t km ir tāds gals varētu teikt.
Tas vis ar labām detaļām - contitech siksnas,ina vai skf ruļļi ,ū/sūkņi- airtec,graf,skf.Nu tas, kas labākais mums ir pieejams.Eļļai arī nedrīkst tecēt gar blīvslēgiem.
Ir jau zināmi,redzēti 120t km un stipri +,bet tur jau ir katastrofa. Viens Golfs 5 2009.g bija ap 150t km ,nu diezgan slikti.Auto labs,kopts,iespējams mierīgi(dzinējs) ekspluatēts ,tāpēc saglābās iespējams.Daudz atkarīgs no braukšanas stila,tas ir cik griežam.

Benzīna dzinēji. Tiem parasti zobenes šaurākas ,vairāk griežās un tas kalpošanas ilgums mazāks ,varētu teikt ap 60-80t km kautkur.Tad jau jāsāk domāt par maiņu.

Protams zobsiksnas vecums arī ietekmē.Gumija ir gumija.5-6 gadi.

Nesens piemērs .C2 1,4 ap 90t km.Zobsiksnai aprāvās zobi.Protams ,vārsti utt.pārējais arī bija viss uz izjukšanu.Zinu, ka Citroens iesaka klientiem jau pie 70-80t km mainīt.Instrukcijā 120t km kā mūsdienās visiem +-.Tam C2 dzinējam nu nekas nav izmainījies kopš 80tajiem gadiem,no kurienes pēkšņi 120t km,tāpat kā VAG dažiem dzinējiem .Ir tādi vēl mūsdienās.

Agrāk(pirms 2000 gada) intervāli arī bija tos kādus nosaucu.Te pēkšņi visiem ražotājiem pieauga.Iespējams teorētiski,jaunas tehnoloģijas dzinējiem spriegošanas mehānismos utt., zobsiksnas citādāks materiāls,spriegotāji gudrāki ,parazītruļļi salikti,mazāk rāvienu,labāk amortizējās un tamlīdzīgi.
Ko atcerējos ,agrāk vēl rakstīja literatūrās,ka zobsiksnu mainam ap 40-50t km,ruļļi uz 80t km.Teiksim vag vecajos 1,6-2,0 dzinējos spriegotājs nemaz nevilka tik ilgi.Bet ,kas to var izčekot/pārbaudīt ,ja pērk/pārdod tos auto.

Tāpēc tā no pieredzes runājot, tie kalpošanas intervāli ir diezgan subjektīvi.Tāpēc ,lai nebūtu pārsteigumi,labāk mazliet ātrāk nomainīt.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
www.ajmotorsports.lv t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv
https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/?ref=hl
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15137
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Jautājumi/ atbildes Vl

Atbildēt gedis82 » 2013/Feb/28, 21:28

Man jau tikai 50 tk bet jau sāku uztraukties :esmu_lol:
Using yesterday's technology, to create tomorrow's problems, today.
Lietotāja avatars
gedis82
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 624
Pievienojies: 2011/Jan/20, 19:01
Atrašanās vieta: Ireland Limerick
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: 1,9TDI AVF

Re: Jautājumi/ atbildes Vl

Atbildēt ajms » 2013/Mar/01, 0:37

gedis82 rakstīja:Man jau tikai 50 tk bet jau sāku uztraukties :esmu_lol:

Protams ,ka ja kāda skaņa motortelpā parādās, tad vajag parādīt savam meistaram.Ir kas maina kautko pa vienam, ja noklājās vai aizdomīgs.Parasti tikko nopirktie ir nesaprotami.Neviens jau uz pārdošanu nemaina principā.Zobsiksnas pievads tāda lieta ,ka īpaši neko nesaskatīsi ,kamēr neizjauksi. Parastiem golf 1,2,3 1,6-2 litru dzinējiem varēja mierīgi zobsiksnu noņemt no sadalenes skriemeļa ,salocīt iekšpusi un paskatīt plaisas ir/nav ,un uzliek atpakaļ,tiem 1 parasts rullis :)

Nu nosacīti vecajiem dīzeļiem 1,9 Td AAZ,1Z vajag jau mazliet agrāk mainīt ,jau ap teiksim 60-70t km .Nav tur tām zobsiksnām ,varētu teikt tas sastāvs, kas jaunākiem dzinējiem.Tās ir Parastas gumijotas,šaurākas salīdzinot ar PD.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
www.ajmotorsports.lv t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv
https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/?ref=hl
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15137
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Tas kas nepalien zem citām kategorijām

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 5 viesi