Pacelšu vecu topiku, lai neceptu jaunu.
Golf IV lietotāji padalieties ar pieredzi par 1,8t tradicionālajām kaitēm kā arī IV golfa kaitēm, kas ir ārstējamas, kas nav ārstējamas un kā tās pie iegādes atklāt.
Kad nobeidzas turbīna pie kāda ~nobraukuma? Cik remonts?
Kas ar kārbu un sajūgu šiem eksemplāriem? Pa kādām naudām apmēram labojas?
Vai nav gļuki elektrībā un elektronikā?
Kas notiek ar vecu 1.8 sadaleņu ķēdi (ja pareizi saprotu dzinējs ir tas pats kas audi) un tās spriegotājiem?
Par piekari viss palielam skaidrs - tur nekā sarežģīta un dārga nav.
Pilnpiedziņa cik saprotu šiem ir nepateicīgs pasākums, ja izbeidzas?
Neintresē spriedelējumi par degvielas patēriņu utt. Vajag auto izklaidēm un kā rezerves auto.
Varbūt kādam ir kautkas uz tirdziņu?
